Kto wykupił cały zapas maseczek?

in Folwark3 years ago

Wczoraj zaszedłem do mojej mamy akurat leciały wiadomości z wystąpieniem pana ministra o tym, że kończymy z przyłbicami oraz z maseczkami z tkaniny gaciowej bez certyfikatu. Teraz milicja będzie honorować jedynie słuszne kupione od? jeszcze nie znamy kto zrobił zapasy lub kto się z kim dogadał. Ale kilka dni temu firma Kulczyków otworzyła fabrykę masek z serii FFP2. (może przypadek) A dziś rano ze sprzedaży znikają też maski chirurgiczne, sprzedawcy kitrają je na lepsze czasy albo już zostały wykupione. Jednocześnie osoby takie jak ja, które potrzebują dobrej jakości masek przeciwpyłowych są zmuszane do oddychania pyłem w czasie pracy ponieważ jakość masek drastycznie spada od początku tej paranoi. Ten kto nie szlifuje ten nie zauważy różnicy, ale ja odnoszę wrażenie że użyte materiały nie spełniają już żadnych standardów przeciwpyłowych każda kolejna maska jaką testuję puszcza coraz więcej kurzu... Zaczynam się zastanawiać gdzie można zgłosić fałszywe certyfikaty?

coronavirus-4914028_1920.jpg
Obraz Tumisu z Pixabay

Sort:  

W greckich mediach podano wczoraj informację, że maseczka chirurgiczna nie spełnia swojej funkcji bo nie przylega do twarzy. Władze dyskutują nad wprowadzeniem obowiązku noszenia dwóch maseczek, chirurgiczna + gaciowa :D
Noszenie przyłbic zabroniono już pod koniec ubiegłego lata ale tak sobie myślę że teraz może przyłbice wrócą w komplecie z maseczką chirurgiczną ;)

Z pewnością na to wpadną... tylko najpierw jakiś kolega ministra decyzyjnego musi przywieść kontenery z chin :)

Dokładnie :)
Tylko jak my będziemy te podwójne kagańce nosić... :(
Moja twarz już przy jednej warstwie ochronnej wygląda tragicznie. Ciągle schodzi mi skóra z nosa i mam wypryski na zasłanianej części twarzy. Latem podczas upałów to będzie horror :(

wcale mnie to nie dziwi wilgoć i brak wentylacji to idealne środowisko dla zarazków. U nas na mrozie też jest tragedia wszystko skrapla się na maskach i przyłbicach

Dla mnie przyłbice nawet są znośne. Ale w maseczce od razu zbiera mnie na kaszel :/ Po 15 minutach mam już realne napady kaszlu a ludzie patrzą na mnie jakby chcieli dzwonić po Sanepid.

!ENGAGE 30

Thank you for your engagement on this post, you have recieved ENGAGE tokens.

!ENGAGE 30

Thank you for your engagement on this post, you have recieved ENGAGE tokens.

Farsa przez degeneratów jak Morowiecki i Niedzielski zwany ministrem zdrowia zapowiada kolejną maskaradę. Zacytuję Pana Bogdana Morkisz.

Ten rynsztok wciąż jakimś cudem nazywa się “demokratycznym państwem prawa”, to jest najlepszy dowcip trzydziestolecia! Platfusy oddały Kulczykowi Ciech, a teraz synek Kulczyka podzieli się zyskami z pisowymi wrogami złych Platfusów czyli jak zawsze – rodzina na swoim! My nie ruszamy waszych – wy nie ruszacie naszych, łupy dzielimy po równo a hołota, pardon – ciemny lud i tak to kupi. Kurski wie co mówi.

Covidowy biznes Sebastiana Kulczyk
Ludzie dalej śpią i wychodzi faktycznie że w Polakach nadzieja

jak to mówią "teatrzyk dla gojów"

!ENGAGE 30

Thank you for your engagement on this post, you have recieved ENGAGE tokens.

Po ROKU plandemii błyskotliwy wniosek, że maseczki gówno dają. Przy tym tempie za jakąś dekadę dojdą do wniosku, że lockdown był bez sensu. Tylko wtedy już 90 % ludzi umrze z głodu...

Do kiedy będzie obowiązek noszenia maseczek?
Szumowski: Dopóki nie zostanie wynaleziona szczepionka.

Stroje obowiązujące podczas 3 fali: