Mój autorski MEM zatytułowany "powrót rycerza von Tuska na białym koniu"

in Folwark3 years ago

Od kilku dni media głównego ścieku ponoć grzeją powrotem Tuska do kraju. Jedne zastanawiają się czy wróci a drugie witają go jak zbawcę. Ja tylko przypomnę, że ta osoba była chyba bardziej znienawidzona od obecnego bankstera ee przepraszam premiera w momencie gdy opuściła tonący okręt udając się po zaszczyty do cesarzowej Niemiec. Ciekawy jestem ilu zapomniało i powita go teraz jak rycerza na białym koniu ;) i z tej okazji zrobiłem stosowny obrazek powitalny.
(To taka sztuka nowoczesna może coś mi wpadnie z opłaty reprograficznej, bo teraz będę uważał się za artystę) ;)

rycerz tusk.jpg

Sort:  

Król Europy wraca. Zostawił Polskę drewnianą, a zastanie tekturową...

Hakerzy muszą dać ponowne znać...trochę lepiej i z wędzonym grillem. Brakuje jeszcze Angeli i starej hieny Sarosa. Pytanie po co ? Kraść nie ma co już...

 3 years ago  Reveal Comment