Видео: Гледай Задължително! За Авторските права!Как и защо/Plagiarism..

in Ecency Bulgaria3 years ago (edited)

▶️ Watch on 3Speak


Video Thumbnail by @hivewatchers From this post

За всеки който иска да се пръседини към #Hive мрежата моля цъкни картниката с "Първи стъпки в #Hive" и изпълни всички стъпки от 1 до 5 като изгледаш и видео материала да разбереш какво е #Hive

VE.jpg


5278ABCD-161B-4C97-8108-582C5F3EB130.png


▶️ 3Speak

Sort:  

@iliyan90
Не ме отбелязвай никъде повече занапред, оттеглям се от платформата!
Ако решиш ми изтрий членството
🙂🙏
Всичко е точно, но не ми е тук местенцето
😇

@selena14
Както кажеш ;)

@selena14

Помисли си пак Де ;)
Като цяло не е станало нищо което да ти вреди на акаунта...

Те не могат нито акаунта да ти спрат нито нищо просто самата общност ще спре да те подкрепя ако влезеш в черен списък и след време може да се обжалва...

Това за авторските права го разбрах много добре още първия път.От тогава насам , каквото и да снимам задължително първо го качвам тук , а след това евентуално я го качил я не на друго място. Въпреки това в някои от по-старите ми постове имам все пак някакъв много минимален брой снимки тук там , които вече съм качвал преди време да кажем във фейсбук или някъде другаде. Снимките са си мои , но възможно ли е все пак да стане проблем? Нужно ли е да се застраховам и като качвам подобна снимка да посочвам източник ...моя профил или пост във фейсбук да речем?

Не е нужно @vaketo ако стане нещо подобно просто ще те накарат да напишеш коментар примерно под снимката в Facebook, “качено е в Hive”
И същото се отнася за текст нали ;)

Не тръгват тия видеа нещо ;-(

 2 years ago (edited) 

@angelpendov
Виж в края на видеото под логото където пише 3speak.
Това в видео платформата от там ще тръгнат...

Да, аз си изпатих от авторското право с първите ми постове и вече знам да упоменавам ако използвам чужди материали.

Да, и аз така 😔 Любимия ми акаунт изгоря :(

@iliyan90 i az go razbrah tova no puk imame edno pitane ako moje shte se radvam blagodarq :)

Моля да...

@iliyan90 beshe bez da iskam purviq bez komentar deto e ami az gledah che i az sum kachil edna snimka no mislq che jena mi q e kachila i v neiniq profil tova iskah da popitam sega trqbva li da q istriq blagodarq :)

За веднъж не е проблем ;)
Просто ако то повтаряте да ги упоменавате...

@iliyan90 imam greshka ne e kachila snimka greshkata e v men izvinqvam se :)

Изгледах го. Всичко е ясно, разбрах. Намасте 🙏

Супер..

@iliyan90 razbrano e :) samo da te popitam bratle trqbva li da te otbelqzvam na vseki post? i ako te otbelqzvam pomagam li ti i na teb po tozi nachin :) Blagodarq predvaritelno :) lek i sporen den vi jelaq :)

@anioiicko Не ме отбелязвай, аз като цяло гледам всички постове в Българската група и там ги гласувам.
На 2 принципа проверявам кой е качил пост:

  1. Първо кой ми е коментирал под мой пост(знам че е бил активен и вероятно е качил пост)
  2. Гледам българската група за постове.

@iliyan90 окей братле и ти благодаря още веднъж ;)

Видях, само че чак сега, вече имам снимки от фейса дано не е проблем нещо, даже и се е случвало да повтарям май качвания 😁. Поне за напред ще съм запознат. Отново мерсаж 😉

@iliyan90 пиши ми когато си свободен на лично , имам нужда от малка консултация по един въпрос за 1 мин 😀

Привет!
Знае ли се как стои въпросът с качване на т.нар. фенарт? Аз съм художник и понякога (често) пускам рисунки, които съм правила аз, но са вдъхновени от някъде другаде (филми, книги, игри и т.н. - пример, втори пример)
Какви са правилата в този случай?