Как работи internet of things, какво виждам АЗ там за бъдещето на интернет ---> Hive :)

in Ecency Bulgaria3 years ago (edited)

▶️ Watch on 3Speak


За всеки който иска да се пръседини към #Hive мрежата моля цъкни картниката с "Първи стъпки в #Hive" и изпълни всички стъпки от 1 до 5 като изгледаш и видео материала да разбереш какво е #Hive

VE.jpg


▶️ 3Speak

Sort:  

Аз на 100% съм с теб за пореден път ти го потвърждавам, както и на 100% правилно разбирам всяка една твоя дума и смисъла на всичко което обясняваш като в това видео, така и във всичките ти останали. Вярвам ,че и останалите също те разбират, защото по мои наблюдения съм на мнение , че тук в българската група сме се събрали уж грамотни и интелигентни хора 😉

Супер @vaketo Да прав си :)
Повечето хора които са тук са грамотни предполагам :)
Може би аз съм най-неграмотния ;)
Та да де...
Знам, че всички са добри тук :)
Разбира се щом са го осъзнали и видяли това толкова рано :)
Едни от първите :)

@iliyan90 Много хора не осъзнават за какво иде реч ! Много добри думи казани от теб . Нека всички да продължаваме да качваме и да пишем за да създаваме стойност ! Според мен много от хората на които говоря за платформата са много скиптично настроени и им се струва нереално това което им говоря,просто не искат да отделят малко време за да научат нещо ново което ще им донесе много добри доходи след време ! Въпреки всичко няма да спра да споделям на моите приятели за платформата #HIVE и как работи. Въпрос на време е ! Благодаря за труда който всеки един полага в платформата ! Лека и спокойна вечер на всички ви ! ❤🚀HIVE TO THE MOON ! 🚀

Ето например днес може да се види в инстаграм се чувам...
https://www.instagram.com/tv/CPq1PE7qA64/?utm_source=ig_web_copy_link

А фейсбук ме заглушава с лош звук и подтискане на публикациите ми по всевъзможни начини...

https://www.facebook.com/spirit.of.freed0m/videos/4492532444098820

@iliyan90 нямам думи просто....

Така е...

Само така. Заедно можем много и заедно после ще берем плодовете на нашия труд 🤍💚❤️

@koychev22 Напред и нагоре ! 🚀❤

Ще осъзнаят с времето, просто не искат да вярват, че крипто света тепърва предстой!

Следя постовете и съм готова за стъпките напред 🍀

Супер :)

Ето например днес може да се види в инстаграм се чувам...
https://www.instagram.com/tv/CPq1PE7qA64/?utm_source=ig_web_copy_link

А фейсбук ме заглушава с лош звук и подтискане на публикациите ми по всевъзможни начини...

https://www.facebook.com/spirit.of.freed0m/videos/4492532444098820

@iliyan90 ехх защо всички не са като теб бе братле тогава щяхме и да живеем по добре :) Продължавай все така ние сме с теб :) жив и здрав да си :)

При мен във фейса ми излиза дори като известие като качиш нещо. Точно определени групи или хора към които имам интерес си ми излизат редовно 😉
Очаквам и стъпките за масовата адаптация 🙂

@mihaylov >>>

Да не би случайно да съм ти в Любими?

Нямам даже и идея как мога да те добавя в любими. Но нали ти казвам че не си само ти и още няколко прифила са които си ги преглеждам дилу горе редовно. Не знам как ги потбира

Ясно...

@iliyan90

img_0.3442296715128282.jpg

Ето за какво говоря 🙂

Логиката на ФБ е, ако влезеш 2-3-5 пъти в даден акаунт или група - коментираш харесаш няма значение, смята че това което си видял е ценно за теб и заради това ти показва повече неща, които се публикуват от човека/групата/страницата. 1 пост от група с 1000 човека евентуално ще бъде видян от 100-200 макс, за повече видимост иска да се буустнеш или да се рекламираш. Всичко е за пари .. ама не за теб или мен а за тях си!

Да групите които ми показва наистина харесвам оъ време на време по нещо при тях. А специално за Илиян ми е по инт защото на него дори не отварям и нещата които качва във фейса, само го махам като известие да не ми седи, защото всичкоото то гледам от тук. По принцип на всички е ясно че ни следят яко в мрежата, не знам вече до каква степен са стигнало ако се следи и през други платформи с общо акаунти от един адрес и да ги навързват вече лека полека. Следващия път ще направя и скрийншот на телефон да се види. Но наистина не знам принципа на който работи тая система. Дори и @iliyan90 да каже дали съм му харесал или коментирал нещо във фейса. Всичко е само тук 🙂

Разбрахме се :)
!BEER


Hey @projectmamabg, here is a little bit of BEER from @iliyan90 for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

Супер както обикновено ясно и точно!

Супер си! 👌 👏👏👏

Thank you :)
You too :)
namaste ^^

☺☺ ..

🙏

 3 years ago (edited) 

Благодаря че вземате участие и в вчерашния пост, продължавайте в същия дух :) Namaste!

@mstamatov @koychev22 @mihaylov @titofit @projectmamabg @catgod @anioiicko @topclean @snedeva @mariya1984 @vaketo @dobo @elkakoycheva


Ето например днес може да се види в инстаграм се чувам...
https://www.instagram.com/tv/CPq1PE7qA64/?utm_source=ig_web_copy_link

А фейсбук ме заглушава с лош звук и подтискане на публикациите ми по всевъзможни начини...

https://www.facebook.com/spirit.of.freed0m/videos/4492532444098820

Фасебоок загива според мен малко по малко 🙂 И мене ме блокираха 3 пъти и не разбрах защо 🙂

facts :)

мен за 1 месец ме блокираха 3 пъти първо 3 дни след това 7 дни и най накрая 30 ;)

Само не разбрах приликата и разликата между публикация и блога защото аз всичко от публикацията я слагам в блога грешно ли е?

@topclean
Не е грешно и аз така правя по-принцип.
Но като цяло Блога ти е само с твой публикации.
А блога ти можеш да споделяш на другите хора.
Така твойте приятели примерно ще могат да виждат твойте постове и постовете които те интересуват и си споделил.
Както споделяш на Facebook стената само, че тук ти е разделено поне на твое и чуждите :)
Това ще го има в ден 1 оняснено в новото съдържание което правя за HIve :)
Намасте :)

Благодаря разбрах!

Супер :)
ще почерпя
!BEER
!ENGAGE
NAMASTE: )

Thank you for your engagement on this post, you have recieved ENGAGE tokens.


Hey @topclean, here is a little bit of BEER from @iliyan90 for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

Заедно до луната и обратно 🤍💚❤️🤗

Доста странно?! (за заглушаването говоря) принципно те нали са обединени, реално според мен може би става дума за степен на компресация на видеата на самите платформи, а не за заглушаване (аз и тук те чувам глухо в 3Speak, но проблема може и да е в "моя телевизор"). Определено във ФБ видеото изглежда с по ниско качество и резолюция (възможно е и защото инстаграм ми отваря видеото в малко прозорче, а във Фб е почти на целия екран), но за звука наистина е странно!

дам,..

Браво ☺ Отново страхотно видео щом и Гуру се включи 😂

Ето например днес може да се види в инстаграм се чувам...
https://www.instagram.com/tv/CPq1PE7qA64/?utm_source=ig_web_copy_link

А фейсбук ме заглушава с лош звук и подтискане на публикациите ми по всевъзможни начини...

https://www.facebook.com/spirit.of.freed0m/videos/4492532444098820

Не спира направо :) Много глас дава Тука лисици мале мале не спират :)

 3 years ago (edited) 

Шах с пешката тия видеа и изобщо неща в ФБ акаунта ти никога не са се появявали във фийда ми. Разбрах за платформата от @brutalisti и реших да опитам. В последствие разбрах, че ти си човека, който движи нещата тук (за БГ общността говоря). (написах другия си коментар преди да изгледам видеото). Лично аз се пробвах да "вербувам" няколко човека, но нямах успех поне за сега де. Не всеки се съглася да участва, защото се чувства отговорен, че трябва да има активност. Примерно аз във ФБ имам месеци, в които нищо не съм публикувала, само 2-5 коментара и някой друг лайк. Тук самата система за да спечелиш те кара да си активен, не всеки има времето, "знанието" или търпението за да развие акаунт.

Благодаря, че си ме дал за пример, не много добър ама ще я оправим тая работа 😁

@projectmamabg
да както казах с повече приятели няма да е се налага да пишем постове... просто за момента е така :)
Скоро там има бъдеще където ще качваме само по 1 снимка и ще прави сутрин обед и вечер по $2-3 :)

Namaste :)

Your content has been voted as a part of Encouragement program. Keep up the good work!

Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for Proposal
Delegate HP and earn more

Изгледано 🙏 намасте.

Супер си :)

Namaste братко Илиян 🤗🤍💚❤️😁🙏

Всипко е вярно , но хората трудно биха се отказали от фб заради хайв , много им е "сложно" а и освен това в хайв има само авторскоби по качествено съдържание , хората си обипат простотията и хейта , което тук небсе толерира

Нямам какво да добавя, освен....

🚀HIVE TO THE MOON 🚀

Супер е това което казваш. Въпреки че не всичко ми е ясно. Но аз съм ученолюбив . С @ivangeevo сме намерили няколко човека които искат да се включат в Hive.