You are viewing a single comment's thread from:

RE: ❗️[BG\ENG] Обезпаразитяването- важно за живота ни/Deworming - important for our lives

in Ecency Bulgaria2 years ago

Благодаря за полезната информация, въпреки че само като си представя нагледно тези паразити в тялото си, лошо ми става!И аз съм мислила по този въпрос, но все отлагам да си купя нещо за прочистване на организма.То май всеки си мисли, че на него не може да му се случи! Аз пия зелен чай всеки ден, но не знам дали има ефект!🙂

Sort:  

Ами аз като търсих за информация се оказва, че във всеки един малко или много присъстват. И въпроса е регулярно да правим тези прочиствания. Видеото беше отвратително, вадеха с килограми червеи, които някои от тях могат да достигнат до метър. Зависи колко дълго са стояли в организма

Аз избягвам да гледам такива ужасии, че после ще сънувам кошмари!🙂