Една свежа и вкусна изненада от страна на майка ми

in Ecency Bulgaria3 years ago (edited)

Майка ми е изключително запален кулинар.Готвенето е нещо като нейна страст и любимо хоби.Когато се готви в нас , кухнята се превръща в истинско бойно поле , и понякога ситуацията ескалира до такава степен, че дори котките спират да дишат 🤣🤣🤣. Майка ми членува в редица кулинарни форуми и фейсбук групи , където е един от най-активните и редовни потребители. Искам да ви споделя , че в къщи не мога да седна да хапна каквото и да било преди храната да бъде снимана детайлно 🤣😂😂 Прави се истинска фото-сесия.Снимки в близък в далечен план , отгоре , отляво отдясно... взима се парче и му се прави напречен разрез ако е нужно за да се види какво съдържа плънката например , сменява се покривката за да е тематична или пък трябва да е в тон с цвета на сготвеното...с две думи нормалните неща които прави всяка домакиня 😂😂😂

Представям ви днешното и арт изпълнение което преди малко снимах леко аматьорски и сега с удоволствие ще отида да тествам 😁

20210228_131921.jpg

20210228_125018.jpg

20210228_124939.jpg

20210228_125340.jpg

20210228_125037.jpg

20210228_124850.jpg

20210228_142031.jpg

Sort:  

Изглежда страхотно. Браво за поста 🤩

Благодаря :)

Много добре найстина изглежда, без съмнение ще е и много вкусно ;)

@tipu curate

Даа ,вкусно беше @iliyan90 , при интерес мога да споделя и рецепта😃

Добре, аз ям много упростена храна ;)
Не си правя живота сложен ;)

За теб знам , фен съм на Фермата и съм те гледал вътре. Видях , че се справяш доста добре и почти без храна 😃 Аз пък съм на другия полюс хапвам си определено сериозно , но пък компенсирам с много спорт и много движение😉

Да ;)
Като цяло тялото може да оперира с много малко, захабяване си аватара/машината/човешкото тяло по бързо когато го товарим да храносмила.

Yay! 🤗
Your post has been boosted with Ecency Points.
Continue earning Points just by using https://ecency.com, every action is rewarded (being online, posting, commenting, reblog, vote and more).

Support Ecency, check our proposal:
Ecency: https://ecency.com/proposals/141
Hivesigner: Vote for Proposal

Изглежда доста вкусно! Поздравления за майка ви! 🙂

Благодаря @silviq93 :)