Sort:  

Estağfurullah. Biliyorum tüyo vermeye çalıştığını ama bence daha fazla da zenginleştirmrye gerek yok. Basit bir çizim sonuçta. Uzun uzadıya anlatılacak bir şey yok ortada. Yine de düşündüğün için teşekkür ederim.:)

Evet haklısın benim için dolu dolu bir gönderi ama daha fazla küratör oyu için biraz yazıyı uzatman gerekiyor sanki. Ne kadr basit şeylere astronomik oylar alıyorlar :) Yani ne kadar uğraştığını bildiğim için hakettiğini alamadığını düşünüyorum

Açıkçası düşünmek ve uzun uzadıya yazı yazmak için çok vaktim de olmuyor. Bir an önce paylaşmak istiyorum. Yoksa hatunla kavga ediyoruz . Telefona fazla bakıyorsun, işin gücün Hive diye kızıyor :))

İşinin hive de olduğu konusunda haksız sayılmaz 😅 yengeye ve çocuklara selamlar :) Tabii her şey senin tercihin. Sen nasıl istiyorsan öyle yap😊

Bende işte bazen böyle güzel fikirler ve hayal gücü çıkar ama hadi sen yap desen kesin yapmam😂

Aleyküm Selam. Teşekkürler @equeqtra.