Surprise Birthday Celebrations

in OCD2 years ago (edited)

Hello everyone. 😊

Today was my birthday. Thank you, my friends prepared a very nice surprise birthday. I would like to thank them again for this beautiful birthday surprise from here. Such nice surprises and being remembered makes one happy.

Herkese merhabalar. 😊

Bugün benim doğum günümdü. Sağ olsun arkadaşlarım çok güzel süpriz bir doğum günü hazırlamışlar. Onlara buradan bu güzel doğum günü sürprizi için tekrardan teşekkür ediyorum. Böyle güzel sürprizler ve hatırlanmak insanı mutlu ediyor.

Screenshot_2021-11-25-13-24-17-96.jpg

Even though another year is gone from my life, I still feel young. Thank God I'm in good health, I have a job It's nice to live. 🤗 May Allah grant us all a good and healthy life.

Her ne kadar ömrümden bir yıl daha gitse de, ben hala kendimi genç hissediyorum. Çok şükür sağlığım yerinde, bir işim var Yaşamak çok güzel. 🤗 Allah hepimize sağlıklı hayırlı bir ömür geçirmeyi nasip etsin.

IMG-20211125-WA0019.jpg

This beautiful surprise of my friends at the courthouse made me very happy. They celebrated their birthday towards the end of the evening today. I thought they forgot my birthday but they gave me a nice surprise.

Adliyedeki arkadaşlarımın bu güzel sürprizi beni çok mutlu etti. Bugün akşam üstüne doğru doğum gününü kutladılar. Ben doğum günümü unuttuklarını sanmıştım ama bana güzel bir sürpriz yaptılar.

IMG20211125164253.jpg

Because they know that I like fruitcake, they bought a very nice fruitcake.

Meyveli pastayı sevdiğimi bildikleri için çok güzel meyveli bir pasta almışlar.

IMG20211125161527.jpg

My daughter and son also sent this beautiful flower as a birthday present from the flower basket. It made me very happy that my children also remember this beautiful day.

Bu güzel çiçeği de kızım ve Oğlum çiçek sepeti'nden doğum günü hediyesi olarak gönderdiler. Evlatlarımın da bu güzel günümü hatırlaması beni çok mutlu etti.

IMG20211125161457.jpg

I got very nice birthday messages. My friends congratulated my birthday by constantly writing messages. I wish my new age to bring me happiness, health and peace. 🙏

Goodbye 🤗

@ocd @ocdb @visionaer3003 @acidyo

Çok güzel doğum günü mesajlarım geldi. Arkadaşlarım sürekli mesajlar yazarak doğum günümü kutladılar. Yeni yaşımın bana mutluluk sağlık ve huzur getirmesini diliyorum. 🙏

Hoşçakalın 🤗

9vWp6aU4y8kyJM9JABQLS7EhjmU3VVqJQJsLHz322hBz7Djfp9W2YGewxQPGs6XiHkomLVr3x4uv9mwZg5Xako2yASm3ZMkTKtvjgJTnBNj7oJWxFSwMc5s9jaZYMpeTSFszZZe2CH6QAzPn6.jpeg

Sort:  

Doğum günün kutlu olsun canım 🎂 Gerçi hep kutluyordum, uzun zaman sonra sen varken kutlamak da güzel. Pastan ve çiçekler de çok güzelmiş. Nice mutlu yıllara hep beraber. 🎈🎈🎈

Çok teşekkür ederim güzel arkadaşım benim beni unutmadın beni hatırladığın için sana minnettarım İyi ki varsın 🙏🤗💞

Nice mutlu yıllar dilerim. 😊

Çok teşekkür ederim 🤗

Nice mutlu yıllara dilerim 🎉🎉

Çok teşekkür ederim 😊

Doğum gününüz kutlu olsun hocam 😊

Çok teşekkürler 🙏😊

Doğum günün kutlu olsun canım 🎂🎊🎉
yüzündeki o gülümseme hep daim olsun🎈 sevdiklerinle, seni sevenlerle sağlıklı huzurlu ve mutlu yıllar dilerim 💐

Çok teşekkür ederim güzel arkadaşım Rabbim hepimizin güzel gülümsemesini eksik etmesin. Güzel dileklerin için tekrardan teşekkür ederim 💞🙏

❤❤❤

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @baycan.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more

Happy birthday

Thank you very much 🙏