You are viewing a single comment's thread from:

RE: Your Monthly Hive Report 📝📊 - April 2020

in OCD4 years ago

'maybe more tits will do the trick.'

Heb van het weekend m'n mobiel weer eens opgeschoond en de mooiste geselecteerd om een post van te maken. Kom eigenlijk nog 1 foto tekort om het geheel te completeren. Ik herinner me nog een soort van belofte van je. Kan ik voor die post nog op je medewerking rekenen?

Uit het voorgaande kan je (behalve megadruk met werk) derhalve opmaken dat het verder wel goed met me gaat.
Kon door C helaas niet bij verjaardag van m'n kleindochter in Zweden aanwezig zijn. Maar zodra grenzen weer open zijn en reizen daarheen safe is, zit ik in de auto voor enkele weken vakantie daar.

En ... in (of onder de rook van) rotjeknor ook alles goed, gezond en safe?

Sort:  

Ja maar Zweden gaat ook weer open toch? Hier is het ok, het is te doen. De jongens missen school zijn mij zat hahah, maandag gaan ze weer. We zijn gelukkig allemaal gezond maar het is een heel aparte tijd. En post nou maar zoek ik een leuke om als comment te plaatsen ! Stay safe en ik wens je snel een trip naar Zweden toe