Загублені фото вербових котиків

in OCD4 years ago

баськові фото 1.jpg

EnUa
When I have the opportunity, I take a lot of photos. This is especially true for walks, with family or when I walk alone. I always take a camera with me when I walk, because I always come across something interesting, something worth noting, something that looks intersting in the photo is not the way we used to look at it. After walking, I look at the photos on the computer, I delete the bad photos immediately. Those photos that came out great or that I think can be saved by further processing, I copy to my computer's hard drive. These photos are sorted by month and waiting their turn when I post them on my blog. However, sometimes I have a lot of interesting photos, so I choose the best photos and can choose newer images, and old photos are waiting for their turn. Sometimes I go back to old folders, sometimes I forget about them and only after a long time I arrange an audit of my photo archive and find unpublished photos. That's how I found these last year's photos of willow catkins today and of course decided to share with you. Do you have any pleasant surprises, friends? For example, money left in the pocket of a winter coat? 😆Коли є така можливість, я роблю багато фотографій. Це особливо стосується прогулянок, сімейних чи коли я гуляю один. Я завжди беру з собою фотоапарат під час прогулянки, бо мені завжди трапляється щось цікаве, щось варте уваги, щось таке, що виглядами на фото не так, як ми звикли на це дивитися. Після прогулянки я переглядаю фотографії на комп’ютері, невдалі фотографії я одразу ж видаляю. Ті фото, які вийшли чудово або які, на мою думку, може врятувати подальша обробка, я копіюю на жорсткий диск комп’ютера. Ці фотографії посортовані по місяцях і чекають своєї чергу, коли я опублікую їх у своєму блозі. Проте інколи у мене є дуже багато цікавих фото, тому я обираю найкращі фото і можу обрати більш нові зображення, а старі фото чекають своєї черги. Іноді я повертаюсь до старих папок, іноді я забуваю про них і лише через тривалий проміжок часу я влаштовую ревізію свого фотоархіву і знаходжу ще неопубліковані фото. Саме таким чином я знайшов сьогодні ці минулорічні фотографії вербових котиків і звісно ж вирішив поділитися з вами. А вам трапляються приємні несподіванки, друзі? Наприклад гроші, залишені у кишені зимового пальто 😃

баськові фото 2.jpg

баськові фото 3.jpg

баськові фото 4.jpg