Shadow Hunters Contest Entry - Hold on to Memories

in Shadow Hunters3 years ago (edited)

Shadow Hunters Contest- Round 172
Show Me A Shadow

20200823_150540.jpg

Kroz prozor sećanja

Prva sećanja koja mi naviru nakon pogleda na ove prozore vezana su za gitovanje prozorskih stakala.
Sećanja na stare prozore u selu, na momente kad osetite da vazduh piri ili duva na sve strane.

To su prozori u kojima su sačuvani tragovi predhodnih generacija.
Najčešće su bili ofarbani tamno braon bojom koja je vremenom pucala i ljuštila se.

Ipak, prepuni su topline i lepote koje jedino drvo pruža.

Ako ste emotivno vezani za stare prozore možete im dati novi život i pretvoriti ih u zidne dekoracije.

20200823_150734.jpg

Ne, ovo nije seoska srpska kuća. Objekat se nalazi u Botaničkoj bašti "Jevremovac" u Beogradu.

Hvala vam na vremenu koje ste posvetili mojim postovima.
Imajte divan dan!

Srećni bili!

Sort:  
Loading...

Love the old window and the shadows from the trim on the roof. Thanks for entering the Shadow Contest again! ❤️

You're welcome! :)

!BEER
:)


Hey @zoricatech, here is a little bit of BEER from @dzoji for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

Thank you!

Isprva sam mislio da je to stvarno seoska kuća. Ali bio sam iznenađen rešetkama na prozoru.

Odlično zapažanje, @apnigrich! Sela su oduvek bila mesta sa najviše slobode. Rešetke su nepojmljive za prozore na kućama koje se nisu čak ni zaključavale.

👍👍👍