Phyllis Krystal meditaties series 3: De kosmische ouders

in SpiritWeb4 years ago

Welkom of welkom terug!
Dit is alweer de derde blog over de fantastische oefeningen van Phyllis Krystal. Ik ben er zelf erg enthousiast over omdat het doen van de boom meditatie en de daar opvolgende aanvullingen me erg veel goed heeft gedaan en in contact heeft gebracht met innerlijke steun van zowel mijn onpersoonlijke zelf als mijn kosmische ouders.

In deze aanvulling van de boom meditatie worden de kosmische ouders verpersoonlijkt en kun je hun handen vasthouden en je door hen laten omarmen. Het is als een soort thuiskomen, erg fijn. Je kunt raad vragen, troost vinden en opladen.

Probeer het maar en als je er iets over wil delen in de comments lees ik het graag!

https://soundcloud.com/user-850947348/deel-2-vd-boom-mediatie-van-phyllis-krystal-de-kosmische-ouders

Liefs Wombloom

logo4.png

www.wombloom.com