Sort:  

Congratulations, your post has been added to Pinmapple! 🎉🥳🍍

Did you know you have your own profile map?
And every post has their own map too!

Want to have your post on the map too?

  • Go to Pinmapple
  • Click the get code button
  • Click on the map where your post should be (zoom in if needed)
  • Copy and paste the generated code in your post (Hive only)
  • Congrats, your post is now on the map!

Manually curated by EwkaW from the @qurator Team. Keep up the good work!

Dzięki za obszerny fragment o Lutku. Ja się niestety spóźniłem i nie dane mi było nocować w Chatce.

Mój drugi etap praktycznie pokrywał się z twoim, z tym zszedłem do Smereka (wsi) skąd miałem transport na nocleg w Wetlinie

https://klubwloczykijow.truvvl.blog/glowny-szlak-beskidzki-etap-2-ustrzyki-gorne-smerek

Dla mnie chatka jest miejscem sentymentalnym, i zawsze będę do niej wracał wspomnieniami. Kiedyś nawet zdjęcie naszej turystycznej kompani wisiało u Lutka w schronisku. To był bardzo miły akcent, gdy któregoś kolejnego razu wchodzisz do schroniska a na ścianie widzisz swoje zdjęcie z Lutkiem, które podarowałeś mu rok wcześniej w podziękowaniu za gościnę i niesamowity klimat.

super historia!
u mnie tryb górołaza włączył się dopiero po 40-tce i nie mam takich wspomnień. Ale jeśli najbliższe 20 lat spędzę tak jak ostatnie 2 lata, to pewnie uzbieram swoje :-)

Nie wiem ile masz wspomnień, ale jestem pod wrażeniem Twojej ogólne wiedzy, chociażby wskazówkami którymi dzielisz się pod moimi wpisami. Ja łażę po tych górkach od dziecka a potem okazuje się, że nic nie wiem. Miło czyta się Twoje rzeczowe komentarze tutaj czy w grupach na fb.

dziękuję
może jestem po prostu ciekawski :-) mam zwyczaj fotografowania wszelakich tabliczek informacyjnych, czasem włączam tryb szperacza i szukam więcej. To jest dla mnie nieodłączny element chodzenia po górach

Congratulations @verticallife! You received the biggest smile and some love from TravelFeed! Keep up the amazing blog. 😍 Your post was also chosen as top pick of the day and is now featured on the TravelFeed.io front page.

Thanks for using TravelFeed!
@pl-travelfeed (TravelFeed team)

PS: You can now search for your travels on-the-go with our Android App. Download it on Google Play