БГ Предизвикателство 1 от @projectmamabg - резултати

predizvikatelstvo.png

Здравейте пчелички, жужите ли?

Завърши първото предизвикателство пуснато от мен в Hive. Благодаря на всички участвали макар и малко да бяха.

То и самата награда не беше кой знае каква ама участието беше важно.

Сега е момента да спомена и победителите в него
@snedeva с тази публикацията
@mmanolev33 с тази публикацията
@koychev22 с тази публикацията
Хайде добре де и аз участвах ама само за калъбалъка 😁 с тази статия

Тъй като участниците бяха в намален състав всички ще получат награда!

nagrada.png

Има някакъв проблем с изпращането на наградата на @snedeva - следя дали ще се извърши трансфера, ако не се получи ще я компенсирам с нещичко друго ;). За мен всяко участие трябва да бъде възнаградено!

Стискам палци повече хора да се включат във второто предизвикателство него и да разкажат своята история!

Успех на всички!

Sort:  

Споко за наградата 😊Ще ми направиш една разходка във Варна някой ден 🤭❤

Ама нямаш никакъв проблем, все пак искам да си изпратя това което съм обещала. BTW пуснах следващото https://ecency.com/exploringhive/@projectmamabg/bg-predizvikatelstvo-2-ot-projectmamabg

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @projectmamabg.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for Proposal
Delegate HP and earn more