PhotoChain Challenge - Travel memories

in Feel Good3 years ago

This is my entry to @davidesimoncini's Photochain Challenge: 79th Edition

The challenge is to post a photo that has the two key words chosen by the previous winners.
The word 'Map' was chosen by @elizacheng.
The word 'Tree' was chosen by @gems.and.cookies.

My entry: Travel memories

20190706_155705.jpg

Prva ideja koja se rodila u mojoj glavi nakon što sam pogledala ključne reči za ovu nedelju, "mapa i drvo", bila je mapa uma. Mapa uma, popularno Mind Map, trebalo bi da bude u obliku drveta.

Sećam se da je u vreme kada sam kreirala nalog na ovoj mreži bilo dosta postova sa različitim temama koje su koristile mape uma za prikaz sadržaja.

Odustala sam od prvobitne ideje, delimično zbog ograničenog vremena.
Pravi razlog je bio što sam želela da pogledam svoje fotografije sa putovanja i proživim još jednom sve trenutke.

20210811_211724.jpg

Danas na mnogim turističkim lokacijama postoje ogromni bilbordi sa mapama predela i obeleženim objektima na njima. Postoje i prave oglasne table sa brojnim informacijama.

Mislim da sam najviše mapa videla u Sloveniji tokom letnjeg godišnjeg odmora.
Moj odgovor za izazov će biti lak, pomislila sam.
Prva tabla dobrodošlice "Kranjska Gora" za koju sam bila sigurna da sadrži mapu. Pogrešila sam.

20190712_153517.jpg

Srećom, tu je park Tivoli sa brojnim mapama. Evo jedne. Na žalost i ovo bi bila promašena tema, nedostaje drvo na slici.

20190710_144501.jpg

Želim da vam pokažem jednu prelepu tablu koja se nalazi pored ribnjaka u parku Tivoli.

20190712_132330.jpg

Mapa koju sam snimila u Ljubljani.
Posle nemilog događaja kada sam se umalo izgubila, odnosno kada sam zalutala u jednom malom mestu u Grčkoj pre tridesetak godina uvek se obradujem kad u gradovima vidim mapu.
Uzimam telefon u ruke, i slikam. Bez obzira na to što sada imamo internet i što možemo da koristimo mape i u offline režimu dobro je da imamo i slike.

20200823_113446.jpg

Prelepa mapa Botaničke bašte "Jevremovac" u Beogradu sadrži slike drveća. Ispunjava uslove, sadrži obe ključne reči.

20191023_164059.jpg

Srećom, imali smo kratak jesenji odmor. Tada sam snimila fotografiju koja će biti moj predlog za ovu nedelju. Drveće sa čarobnim jesenjim bojama u pozadini je prirodno, a i mapa je na tabli.

Moja ključna reč za naredno kolo biće ptica ili riba?
Neka bude ptica.


My key word is bird.
MAP / TREE / BIRD

Thanks for inspiring contest, @davidesimoncini!
Have a wonderful day!

Be happy, stay healthy!

Sort:  

Beautiful photo Zoricatech. Welcome to the edition and thank you to join in. I wish you a good luck :) !BEER

Thank you so much for your kind words @davidesimoncini. All the best!