You are viewing a single comment's thread from:

RE: Głosowanie na najlepszy post podróżniczy tygodnia na HIVE #198

mam 3 dodatkowe pkt za wygraną w zeszłym tygodniu. To chyba każdemu się dostanie:

5pkt - @rsphotos za widoki z Jasnej ;-) tzn Jeleniej Góry (post #2). Trochę przedreptałem okoliczne góry (Kaczawskie, Rudawy Janowickie, Karkonosze i Izerskie), ale przez JG tylko przejeżdżałem i nie wpadłem na pomysł by się tam zatrzymać...
4pkt - @hallmann za trud chodzenia z walizkami po kocich łbach (post #2)
3pkt - @kowalscy-team za kości w jaskini (mam nadzieję, że nie są to kości poprzednich eksploratorów...)
2pkt - @olusiu za Coloseo

1pkt - @marianomariano za Borneo (post #1)

Pozostałe 3 pkt - po jednym dla @marianomariano @hallmann i @rsphotos za trud napisania dwóch postów w jednym tygodniu (tzn. pkt wędrują do postów nie wspomnianych powyżej)