Wyprawa w Tatry - fotoarchiwum 2005 i zaproszenie do fotozabawy

in PL-TravelFeed2 years ago (edited)


W 2005 roku, zbrojny wtedy jeszcze nie w lustrzankę, a Minoltę Z10, wybrałem się wraz z jednym towarzyszem na wyprawę w polskie Tatry. Próbuję sobie zrekonstruować trasę oraz przyporządkować miejsca/opisy do zdjęć, jednak nie wszędzie potrafię. Minęło 17 lat, w tym czasie trzykrotne zmieniłem stan cywilny, chyba z kilkanaście razy pracę i miejsce zamieszkania. Nie pamiętam dokładnie, dlatego pomyślałem, że zaproszę do pomocy czytelników bloga.

Więc, jeśli jesteś miłośnikiem gór i masz ochotę się zaangażować w tym wątku, to serdecznie zapraszam: proszę o wpisywanie nazw szczytów i innych miejsc widocznych na fotografiach. Nie zawaham się upvote'ować odpowiedzi, a z osobą, która wskaże najwięcej (poprawnych lub prawdopodobnych) odpowiedzi podzielę się częścią zarobków z postu (1/4 z zarobionych HBD) :)

Być może ktoś nawet zidentyfikuje przebieg trasy. Dla ułatwienia: wystartowaliśmy chyba z Kirów, a nocowaliśmy na Hali Kondratowej, wyprawa trwała dwa dni. Niektóre ze zdjęć są banalnie proste do rozszyfrowania :) nad innymi się długo głowiłem z mapą, ale wciąż nie mam pewności. Wszystkie zdjęcia ułożone są w kolejności chronologicznej, tak jak zostały wykonane. Nie podpisuję żadnych, mam nadzieję, że znajdą się chętni do zabawy :)

Ten młody człowiek ze zdjęcia 25. to ówczesny ja ;) Pamiętam, że pogoda nam wtedy sprzyjała, nie było również tłumów, więc wyprawa była nadzwyczaj udana. Chodzenie po górach jest u mnie rodzinną tradycją. Zaczęli dziadkowie ze strony ojca, po czym zarazili górskim bakcylem obu synów. Obaj bracia zapisali się do PTTK i zostali przewodnikami górskimi. Dzisiaj tę tradycję kultywuje głównie moja kuzynka, która zresztą robi to na profesjonalnym poziomie i publikuje w prasie specjalistycznej. Ja z nieco skromniejszymi ambicjami, staram się jednak co jakiś czas wyjść w góry i sprawia mi to wiele radości, chociaż ostatnimi czasy nie zawsze miałem czas na taką aktywność.

 1.

 2.

 3.

 4.

 5.

 6.

 7.

 8.

 9.

 10.

 11.

 12.

 13.

 14.

 15.

 16.

 17.

 18.

 19.

 20.

 21.

 22.

 23.

 24.

 25.

 26.

 27.

 28.

 29.

 30.

 31.

 32.

 33.

 34.

 35.

All photographs © stafhalr 2005


View this post on TravelFeed for the best experience.
Sort:  

Congratulations @stafhalr! You received the biggest smile and some love from TravelFeed! Keep up the amazing blog. 😍 Your post was also chosen as top pick of the day and is now featured on the TravelFeed.io front page.

Thanks for using TravelFeed!
@lesiopm (TravelFeed team)

PS: You can now search for your travels on-the-go with our Android App. Download it on Google Play


The rewards earned on this comment will go directly to the people( @polish.hive ) sharing the post on Twitter as long as they are registered with @poshtoken. Sign up at https://hiveposh.com.

Congratulations, your post has been added to Pinmapple! 🎉🥳🍍

Did you know you have your own profile map?
And every post has their own map too!

Want to have your post on the map too?

  • Go to Pinmapple
  • Click the get code button
  • Click on the map where your post should be (zoom in if needed)
  • Copy and paste the generated code in your post (Hive only)
  • Congrats, your post is now on the map!

Manually curated by EwkaW from the @qurator Team. Keep up the good work!

Congratulations @stafhalr! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You received more than 4000 upvotes.
Your next target is to reach 4250 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!