This time I'm eating Cheesecake, not San Sebastian. I think Cheesecake ...

in DBuzz3 years ago

This time I'm eating Cheesecake, not San Sebastian. I think Cheesecake is also good, but I like the taste of San Sebastian cake more. Especially the sauce is very nice.




Posted via D.Buzz

Sort:  

Bebisim San Sebastian'ı daha cok seviyorsun cunku zevksizsin zevksiz

 3 years ago  

Hiç de zevksiz değilim şekerim. Yağlı salçalı soğanlı kısır yiyen bir insan bana zevksiz diyor 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Kısır için hem ölüp hem öldürecek olman gerçeğini unutup bunları yazman beni neşelendirdi 😂😂

 3 years ago  

Geçen kış her aradığımda anaağnemle beraber gıssır yapyoz diyip şimdi bana bunları söylemen beni mafffetti :))))))))))))))

Anneannemle kısır yapamayacak kadar uzak olmamız ve yaptigim yemege kimseyi karistirmamam mi yoksa Bursa'da kısır yapmayi öğrenince ayni hafta 2 kez yapman mı mahvetti onu çözemedim :))))))))))))))

 3 years ago  

Hayır şekerrim tek sefrede birer kiloluk 2 paket bulgurdan yapman beni mafffettiiiii :))))))))))

Ay mevlütte pilav yerine kısır mi dagitiyoz da haberim yok ahaaahahahah