You are viewing a single comment's thread from:

RE: Панік сейл ціною в 10 мільярдів доларів США [D.Buzz - UA]

in DBuzz3 years ago

Я пробував трохи на ф'ючерсах, але там не просто за малими об'ємами торгувати.
Або треба бути готовим попрощатися з мінімальною ставкою.
А я не виходжу на споті з монет, я ставлю великі застраховані ордери з можливим падінням у 30 чи 40% на закупівлю, ну й надійними монетами переважно з ТОПчика.

Sort:  

Деякі монети в мене без стопів. Наразі це: BNB (тримаю в ходлі та стейкінгу 10-15% від депозиту), REN (5% - очікую, що це буде наступний DOGE, але іноді продаю та відкупаю) та MATIC (4% - очікую х2-х3).

Усе інше - торгую за сигналами від більш досвідчених трейдерів, стопи ставлю трохи нижче лінії підтримки та постійно підтягую.

Догі дали 50% до портфелю у мене за квітень.
Зайшов на перших його рухах вгору.