Fatass Journal... #753, czyli rozleniwiłem się

in Actifit4 years ago

Home office zdecydowanie nie jest dla mnie, może jakbym miał inne obowiązki i nie musiał sam sobie wyszukiwać zajęcia byłoby inaczej, ale w obecnej sytuacji takie siedzenie na "stand by" zdecydowanie mnie rozleniwia. Planowałem napisać jakiś dodatkowy post oprócz codziennego raportu Actifit, ale skończyło się na chęciach i kłębiących się w głowie zdaniach, których nie przelałem na klawiaturę.

DSC_3523.JPG

Nie wiem, czy cała ta sytuacja i ciągłe zamieszanie w pracy związane z pandemią, tak na mnie działa, że jestem bardziej rozleniwiony niż zwykle. Postanowiłem zwalczyć te lenistwo, dlatego dziś w czasie przysłowiowej przerwy na lunch wyruszyłem na swoją trasę biegową po okolicy. Wiał bardzo mocny wiatr, więc kierowałem się tak, żeby biec pod wiatr na początku, a później kiedy będę bardziej zmęczony, żeby mi pomagał. Tak się jednak złożyło, że oprócz przeciwnego wiatru miałem do pokonania na początku niewielki wzniesienie, w zasadzie jedyne na tej trasie. Lenistwo, przeciwny wiatr i pagórek sprawiły, że na szczycie wzniesienia odeszły mi chęci dalszego biegu. Wiem, że poddałem się zbyt szybko, ale stało się.

screenshotconnect.garmin.com2020.10.0821_33_57.png

Dalej ruszyłem szybkim marszem, zmieniłem jednak trasę, żeby ją wydłużyć ruszyłem na nieodkryty przeze mnie teren, ale oprócz ścieżki między ogrodzeniami z drutu kolczastego na skraju lasu i przejścia przez środek pola po kukurydzy nie było tam nic ciekawego, no chyba, że ciekawą może być walka z przeciwnym wiatrem, a wiało dziś porządnie ponad 70 km/h.

screenshotconnect.garmin.com2020.10.0821_26_52.png

Liczę na lepszą pogodę przez weekend, to będę mógł podładować swoje akumulatory na świeżym powietrzu, a mam parę fajnych tras już opracowanych.


My 2020 goals:

SportGoalDone%
Walking2000 km1153,22 km (+7,59 km)57,66 %
Cycling2500 km1684,88 km67,40 %
Running1500 km472,85 km (+1,54 km)31,52 %


To był mój Actifit Report Nr 753


This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


11361
Daily Activity, Jogging, Walking

Sort:  

!BEER
używając #aroundworld

Nie przejmuj się tym biegiem, pp prostu robiłeś interwały 😉

Congrats on providing Proof of Activity via your Actifit report!

You have been rewarded 454.3725 AFIT tokens for your effort in reaching 11361 activity, as well as your user rank and report quality!
You also received a 29.36% upvote via @actifit account. 25.00% of this upvote value is a result of an exchange transaction you performed for 200 AFIT tokens !

The following boosts were applied to your post:
Rank Bag - L3
+ 10 % User Rank
Rank Bag - L4
+ 11 % User Rank
Rank Bag - L2
+ 10 % User Rank
Rank Bag - L1
+ 10 % User Rank
Protein Shake - L3
+ 15 % AFIT
Protein Shake - L4
+ 16 % AFIT
Protein Shake - L1
+ 15 % AFIT
Sports Hat - L1
+ 15 % AFIT
Sports Hat - L4
+ 16 % AFIT
Sports Hat - L5
+ 18 % AFIT
Protein Shake - L2
+ 15 % AFIT
Sports Hat - L2
+ 15 % AFIT
Friend Boost - L2
+ 12 % AFIT
+ 5 % AFIT
Sunglasses - L1
+ 15 % AFIT
+ 1 % SPORTS
Sports Hat - L3
+ 15 % AFIT
Friend Boost - L3
+ 15 % AFIT
+ 10 % AFIT
Sunglasses - L2
+ 15 % AFIT
+ 1.5 % SPORTS
Sunglasses - L3
+ 15 % AFIT
+ 2 % SPORTS
Friend Boost - L4
+ 16 % AFIT
+ 12 % AFIT
Sunglasses - L4
+ 15 % AFIT
+ 2.5 % SPORTS
... and 25 other gadgets.
Boosts increased your AFIT earnings by 388.2475 AFIT
Actifit rewards and upvotes are based on your: - User rank: which depends on your delegated SP, accumulated AFIT tokens, rewarded post count, recent rewarded activity and owned AFITX. - Post score: which depends on your activity count, post content, post upvotes, quality comments, moderator review and user rank.

To improve your user rank, delegate more, pile up more AFIT and AFITX tokens, and post more.
To improve your post score, get to the max activity count, work on improving your post content, improve your user rank, engage with the community to get more upvotes and quality comments.