My Actifit Report Card: August 4 2021

in Actifit3 years ago

Dla odmiany dziś rozdzieliliśmy się z córką, ona została wygrzewać się na przyhotelowym basenie, ja natomiast wybrałem się na mały hikking w pobliskie góry.

DSC_6053.JPG

Pomocna okazała się jak zwykle aplikacja Wikiloc.com, gdzie znalazłem ciekawe trasy nie wymagające specjalnego osprzętu i dostępne dla takiego "płaskoziemca" jak ja.

DSC_6047.JPG

DSC_6049.JPG

Ruszyłem z parkingu w centrum miasta Massa i zgodnie z zapisanym szlakiem skierowałem się w stronę Castello Malaspina di Massa, wszedłem tylko na chwilę na podzamcze i ruszyłem dalej. Dopiero, gdy szlak skręcił z asfaltowej drogi w wąską ścieżkę wspinająca się ciągle w górę poczułem, że jestem w górach. Chociaż to była tylko namiastka poważnego wspinania, jednak dla mnie wystarczyła do zobrazowania mojej kiepskiej kondycji fizycznej w tym temacie.

DSC_6055.JPG

DSC_6059.JPG

DSC_6060.JPG

Z drugiej strony wyliczyłem, że blisko 600 metrów przewyższenia na około 5 km, to jest średnie nachylenie około 11-12%, przecież nie zawsze było pod górę, czasami lekko się wypłaszczało. Początkowo zejście nie należało do łatwych, prosta ścieżka po zboczu była bardzo wąska, pełna ruchowych kamieni i wystających korzeni drzew. Udało mi się jednak pokonać tę około 11km trasę tylko na dwóch litrach wody i ćwiartce pizzy.

DSC_6069.JPG

DSC_6071.JPG

DSC_6084.JPG

DSC_6088.JPG

DSC_6097.JPG

Po powrocie do hotelu zrelaksowane się krótką kąpielą w basenie i jeszcze krótsza drzemką na leżaku, żeby być gotowy do wieczornych aktywności.

Pojechaliśmy jeszcze raz do Lucca, bardzo spodobało nam się te schowane za grubymi murami obronnymi miasto. Po spacerze zdecydowaliśmy się tam zjeść wieczorny posiłek. A jako, że mieliśmy ostatnio problemy ze znalezieniem wolnych miejsc bez wcześniejszej rezerwacji to zdecydowałem się użyć funkcji rezerwacji z Googla. Zarezerwowałem stolik na 19 i powoli ruszyliśmy w stronę wybranej pizzerii. Kiedy już siedzieliśmy sami w lokalu, czekając na zamówienie około 19:30 otrzymałem potwierdzenie rezerwacji z pizzeri, z tym, że my już tam byliśmy od ponad półgodziny 😁.

DSC_6107.JPG

DSC_6109.JPG

DSC_6116.JPG

DSC_6121.JPG

DSC_6124.JPG

Due to limited access to internet, I will make only polish posts during my vacation.

Piotr A. Marszalek.png


Dystans pokonany w 2021 roku: 2617,25 km - z podziałem na dyscypliny:

DyscyplinaDystans
Spacer / Marsz / Nordic Walking1890,90 km (+23,11 km)
Kolarstwo / Rower MTB582,16 km
Jogging / Bieganie144,19 km

POLIAC.png

See you in September, stay tuned.


_This report was published via Actifit app ([Android](https://bit.ly/actifit-app) | [iOS](https://bit.ly/actifit-ios)). Check out the original version [here on actifit.io](https://actifit.io/@browery/actifit-browery-20210804t213243510z)_


40587
Daily Activity, Hiking, Photowalking, Swimming, Walking
Sort:  

Congrats on providing Proof of Activity via your Actifit report!

You have been rewarded 551.2772 AFIT tokens for your effort in reaching 40587 activity, as well as your user rank and report quality!
You also received a 28.14% upvote via @actifit account. 25.00% of this upvote value is a result of an exchange transaction you performed for 200 AFIT tokens !

The following boosts were applied to your post:
Rank Bag - L4
+ 11 % User Rank
Rank Bag - L5
+ 13 % User Rank
Rank Bag - L1
+ 10 % User Rank
Rank Bag - L2
+ 10 % User Rank
Rank Bag - L3
+ 10 % User Rank
Protein Shake - L4
+ 16 % AFIT
Protein Shake - L1
+ 15 % AFIT
Protein Shake - L2
+ 15 % AFIT
Protein Shake - L3
+ 15 % AFIT
Sports Hat - L3
+ 15 % AFIT
Sports Hat - L4
+ 16 % AFIT
Friend Boost - L4
+ 16 % AFIT
+ 12 % AFIT
Sports Hat - L1
+ 15 % AFIT
Friend Boost - L2
+ 12 % AFIT
+ 5 % AFIT
Friend Boost - L3
+ 15 % AFIT
+ 10 % AFIT
Sports Hat - L5
+ 18 % AFIT
Protein Shake - L5
+ 18 % AFIT
Sports Hat - L2
+ 15 % AFIT
Sunglasses - L1
+ 15 % AFIT
+ 1 % SPORTS
Sunglasses - L2
+ 15 % AFIT
+ 1.5 % SPORTS
... and 25 other gadgets.
Boosts increased your AFIT earnings by 465.4922 AFIT
Actifit rewards and upvotes are based on your: - User rank: which depends on your delegated SP, accumulated AFIT tokens, rewarded post count, recent rewarded activity and owned AFITX. - Post score: which depends on your activity count, post content, post upvotes, quality comments, moderator review and user rank.

To improve your user rank, delegate more, pile up more AFIT and AFITX tokens, and post more.
To improve your post score, get to the max activity count, work on improving your post content, improve your user rank, engage with the community to get more upvotes and quality comments.


Hey @browery, here is a little bit of BEER from @bucipuci for you. Enjoy it!

Do you want to win SOME BEER together with your friends and draw the BEERKING.