You are viewing a single comment's thread from:

RE: Fatass Journal... #762, czyli lekki jogging

in Actifit4 years ago

Do biegania najlepszy jest las i łąka :-).
Nie do końca rozumiem ludzi, którzy uważają, że bieganie po drogach poprawi ich zdrowie i kondycję.
!BEER
używając #aroundworld

Sort:  

Zgadam się z Tobą, jednak nie każdy ma las czy łąkę w pobliżu domu ;) ja na przykład do tego lasu mam dwa kilometry po tym nieszczęsnym chodniku, a nie zawsze chce się wsiadać w samochód i jechać choćby te dwa kilometry, wolę wyjść przed blok i ruszyć przed siebie. Co innego w Polsce, tam mam około 300 metrów do lasu i jeziora :(
!ENGAGE 25

Tak mi się mówi, gdy mam las tuż obok domu :-).
Ludziom w miastach jest ciężko.
!BEER
Dzięki za Engage :-)


Hey @browery, here is a little bit of BEER from @bucipuci for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

Thank you for your engagement on this post, you have recieved ENGAGE tokens.

100% się zgadzam i nawet kilometraż inaczej leci.

Nie bardzo lubię biegać. Wolę spacerować :-)