My Actifit Report Card: 30 czerwiec 2022

in Actifit2 years ago

Żar z nieba leci, nic się nie chce robić, trochę po grzmiało, chwilę popadał deszcz i znów upał.

Wczoraj cały dzień przesiedzielismy w basenie, było duszno i Skwar. W domu to samo.

Żonką miała wolne więc korzystała z każdej chwili żeby się tylko opalić. Ja byłem cały czas zanurzony w wodzi i co chwilę zanurzałem głowę żeby mieć mokre włosy. I tak do wieczora... 😎😀
This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


30/06/2022
9699
Daily Activity

Sort:  

U mnie widać pewną zmianę - jako dzieciak i nastolatek siedziałem niemal cały czas w wodzie i nie dalo się mnie z niej wyciągnąć. Dzisiaj sobie wchodzę do wody, ale nieco dłużej siedzę na plazy opalając się xd. Za to Aska jak małpa, raz tu raz tu, jak tylko wyschnie to odrazu czmycha do wody.

Ja do dziś uwielbiam wodę, siedzę w basenie ile się da. Może dlatego że łatwiej porusza mi się lewym ramieniem i nie odczuwam takiego bólu jak normalnie.

Ja tez nadal uwielbiam, po prostu nie siedze w niej juz caly czas. Woda pomaga na tego typu dolegliwości.

Loading...