You are viewing a single comment's thread from:

RE: Orzech włoski [#74]

in Actifit2 years ago

Jak byłem dzieckiem to też posadziłem orzech włoski w doniczce w mieszkaniu w bloku, ale przez półtora miesiąca nic się nie wydarzyło i chyba projekt upadł. Tylko że to nie była sadzonka tylko po prostu włożyłem tam rozłupany orzech do doniczki i podlewałem.

@barreloflaughs ja też nie.

Z ciekawości: jaki % Pana diety stanowi jedzenie zdobyte w sposób freegański? Coraz częściej też śmietniki są zamykane na klucz, co utrudnia freeganizm. Jest Pan freeganinem z powodów ekonomicznych czy ekologicznych (obstawiam to drugie).

Mam też prośbę. Zastanawiamy się z @dotevo , dlaczego Blurt Power jest silniejsze niz Hive Power. Tutaj jest post, może Pan spojrzy, wiem że Pan zna dogłębnie zasady funkcjonowania blockchaina Hive.
https://blurt.blog/polish/@dotevo/blurt-a-zysk-kuratorski

Przekazuję też Panu link do ciekawej ekologicznej inwestycji: https://mosaico.ai/lasytlenowe/pl

Sort:  

Nie znam mechaniki Blurta, może krzywa inflacji jest inna? A może inna jest proporcja głosujących do posiadających moc. Jeśli dobrze rozumiem mechanikę HIVE wpływa to na siłę głosu. Być może @engrave będzie w stanie wyjaśnić tę kwestię?

W ciągu ostatnich miesięcy może 20% mojej diety była freegańska, ale były takie czasy, że nawet 80-90%. Główna motywacja jest ekologiczna, ale nie ukrywam, że taki styl życia pomaga też minimalizować wydatki.

Proszę nie pisz mi per Pan, jesteśmy w Internecie:)

Linka z inwestycją na pewno przejrzę, dzięki!

Niestety nie wiem, bo nie za bardzo interesuje mnie Blurt. Pewnie mają inną dystrybucję HP lub po prostu mniej ludzi ma zrobiony Power Up, przez co wydaje się, że "siła jest większa".