My Actifit Report Card: July 28 2021

in Actifit3 years ago

Dzień kolejny "układania się" z szefową w temacie reorganizacji.

Wygląda na to, że "moja działka" byłaby najbardziej poszkodowana, więc postanowiłem wykonać klasyczną "ucieczkę do przodu" i sam wyszedłem z pewną inicjatywą.

Przyniosłem pewien pomysł na zmiany, tak bym nie był tym jednym z najbardziej poszkodowanym, a obciążenie rozłożyło się bardziej uczciwie.

Teoretycznie zmiany powinny wejść od 1go sierpnia, więc jeszcze kilka dni "docierania pomysłów", i wchodzimy w nowy, cięższy tryb pracy.



Co do krypto, to cieszą mnie ogólne wzrosty na BTC, ale równocześnie martwi mnie spadek CUB.

Ciekaw jestem gdzie uciekają pieniądze z projektu CUB?

Na Twitterze lata dużo informacji o Splinterlands. Być może tam przenoszą się pieniądze z CUB.




This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


15585
Chasing Pokemons, Daily Activity, Walking