Klimczok #36, #37 i #38 2023 : January 30 2023

in Actifitlast year


Przedostatni dzień wyzwania.

Znalazłem trochę czasu, by nieco podkręcić wynik.

Pierwsze wejście było żwawe. W dół sporo truchtałem. Przyczepność była całkiem dobra, a dodatkowo założone raczki spowodowały, że śmigałem całkiem pewnie.



Drugie wejście było równie sprawnie wykonane.

Tym razem bez raczków, gdyż stwierdziłem, że przyczepność pozwala truchtać w Speedcross'ach. Tempo zbiegania nieco spadło, ale jednak było jeszcze nieco truchtu.



W trzecim zejściu byłem już mocno zmęczony, więc truchtanie sobie odpuściłem.
Idąc w dół spotkałem Basię (która ma już ponad 100 wejść na koncie). Pogadaliśmy o przygotowaniach do takiego wyzwania.
Poświęcenie praktycznie całego życia na miesiąc, mając pracę i rodzinę, lekko zakrawa na szaleństwo, ale szacun ogromny za wytrwałość i determinację.


Jeszcze jutro, i koniec.

Mega się cieszę, bo jestem już totalnie zmęczony 🤪




This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


30/01/2023
46809
Chasing Pokemons, Daily Activity, Hiking, Jogging, Photowalking, Walking

Sort:  

Ale jaki koniec jutro skoro poliac się zaczyna... 😜

Loading...