Klimczok #39 i #40 2023. KONIEC! : January 31 2023

in Actifitlast year


Na zejściu z 39 podejścia spotkałem Agnieszkę, zwyciężczynię rywalizacji, na jej ostatnim - 150tym wejściu na Klimczok 🤪🤯🤯🥳

Tego wyniku raczej długo nikt nie pokona.

Co ciekawe - w odróżnieniu od mojego samopoczucia - Agnieszka twierdziła, że czuje się całkiem dobrze, i faktycznie wyglądała zaskakująco dobrze. Jej sekretem przez cały miesiąc było spożywanie dużych ilości białka, oraz 8,5 godzin snu na dobę, rozłożonego na dwie raty.

Jak dla mnie, prócz przygotowań fizycznych, psychika Agnieszki jest ze stali.

NIE-SA-MO-WI-TE!



Ostatnie - 40te wejście, było dziwne.

Połączenie totalnego zmęczenia, bólu nóg, i wewnętrznego całościowego zmęczenia, z euforią, endorfinami, i uczuciem ulgi, że to już ostatni raz - taki zestaw uczuć towarzyszył mi podczas końcowego wejścia.

Do tego pogoda dopisała 🤪



Nie byłem w stanie robić zdjęć na zejściu, gdyż dopadło mnie totalne załamanie pogody.

To było epickie zejście ze szczytu - chyba najgorsze w całym styczniu.

Będzie co wspominać.


Początek lutego przeznaczam na odpoczynek. Rywalizacja w poliac będzie musiała kilka, dni poczekać.

Muszę odpocząć 🤪



This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


31/01/2023
44809
Chasing Pokemons, Daily Activity, Hiking, Jogging, Photowalking, Walking

Sort:  

Czyli mam szansę 🤪

Trening dziś odpuściłem, ale z samej pracy wyszło mi 15 k 🤷‍♂️

No to niefajnie 🤪

Loading...