Spacerowo : February 1 2023

in Actifitlast year


Cóż....

Skończyło się miesięczne gonienie po górach...
Wracam w doliny.

Czas nieco odpocząć, lecz nie będzie to długi odpoczynek, gdyż rozpoczyna się rywalizacja w #poliac 😎

Nogi mam mocno zmęczone, i obolałe, więc muszę się obejść kilka dni bez biegania, by się zregenerować.

Na szczęście chodzić mogę 😃


Wracam również do krótkich postów, z jednym, bądź co najwyżej kilkoma zdjęciami, i krótkim opisem.

Jak pokazały zarobki styczniowe - nie warto się wysilać w dopieszczaniu długaśnych postów (o czym przekonałem się już wielokrotnie)...

W styczniu wrzuciłem mnóstwo zdjęć, stworzyłem sporo tekstu, nasiedziałem się nad edycją każdego z postów, i co? I jednego większego upvote'a dostałem od curie, chyba tylko przez moją pomyłkę w tagach 🤣.

LUTY start! Wracamy do normy 😁




This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


01/02/2023
15532
Chasing Pokemons, Daily Activity, Photowalking

Sort:  
Loading...