Czyżby ludzie nauczyli się gotować?

in Actifit4 years ago (edited)

Może ludzie nauczyli się gotować?

Poniedziałki według statystyk są najgorsze. Mniej osób zamawia jedzenie na początku tygodnia. Z tego co sam zauważyłem to czasami bywają gorsze dni. Jednak tego co działo się dzisiaj się nie spodziewałem.

Pracowałem według grafiku od 12 do 16. Miałem obawy czy zdążę bo wstawione w domu pranie rozwieszałem od 11.57 już w służbowych ciuchach. Zdążyłem.

Pierwsze zlecenie dostałem może po 3 minutach. Proste zlecenie wzdłuż Grunwaldzkiej. Do salonu kosmetycznego. Wróciłem do strefy na Przymorzu i usiadłem na ławeczce na przystanku. Słońce mocno grzało, że dało się dzisiaj siedzieć na zewnątrz.

Po kwadransie dostałem kolejne zlecenie. Tym razem z pizzerii przy zajezdni na Strzyżę do jakiejś prywatnej firmy.

W międzyczasie dzwonił mi telefon. Nie lubię robić kilku rzeczy na raz także oddzwoniłem dopiero z tej pizzerii. Umawiam już wiosenne oprowadzanie wycieczek szkolnych. Fajnie bo to dużo godziwsze zarobki niż jeżdżenie na rowerze.

Ze Strzyży pojechałem do strefy we Wrzeszczu czekać na kolejne zlecenia. Jak na razie było miarowo. Tak powinno być: 1 zlecenie na pół godziny. Tymczasem to co się działo we Wrzeszczu to była żenada.

Czekałem najpierw kilkadziesiąt minut w galerii gdzie znalazłem sobie fajną miejscówkę. Ławeczka gdzie nikt nie chodzi. Oczywiście w strefie gdzie jest dużo restauracji a do tego GPS tam łapie.

No ale mimo tego dobrego miejsca zlecenia nie przychodziły. Naczytałem się kurierskich wiadomości w komunikatorze. Ale ile można?

Kurier z galerii obok dostał zlecenie, kierowca też. Byli bliżej restauracji które wybrali klienci. Czas na mnie. Czekam i czekam i nic.

Wyszedłem z galerii. Przeszedłem się z rowerem po dwóch skwerkach. W końcu miałem czas zrobić zdjęcie nowego muralu Looneya.

Usiadłem na skwerku na Dmowskiego i czekałem jakieś pół godziny. No nic się nie dzieje. Na śródmieściu podobno było lepiej, no ale to 5 km dalej a grafik mam tu.
Czekałem na tej ławce jakieś pół godziny. Żeby się ogrzać podszedłem z rowerem do drugiej tutejszej galerii. Czekałem w niej do godziny 15.
Zleceń brak.

Stąd ruszyłem się na północ do strefy na Przymorzu. Lepiej na ostatnie zlecenie polować gdzieś koło domu. Dojechałem do Auchan i tam też czekałem z 20 minut na ławeczce.

Kwadrans przed końcem zmiany wystartowałem w stronę domu. Znowu miałem telefon. Tym razem inna praca dzwoniła. Dobrze - umówiłem wstepnie kolejne zajęcia z młodzieżą. Lepiej płatne niż jeżdżenie na rowerze.

Jak już byłem za ogrodzeniem domu to przyszło zlecenie. Była godzina 15:59 także nie ma co narzekać tylko brać się do roboty. Fajnie bo blisko domu. Jechałem nakarmić głodną studentkę. Ekstra mi się jechało ten kawałek. Tyle czekania... Dodatkowo takie zlecenie liczy się jak takie powiedzmy nadgodziny także zamiast 72 złotych zarobiłem te 9 zł więcej.

Jeszcze czegoś takiego nie miałem. 3 zlecenia w ciągu 4 godzin i 10 minut. Dobrze że firma dopłaca za gotowość, no ale jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby musiała mi dopłacić aż tyle. Ponad 50 zł dostanę za te siedzenie w gotowości.

Przyjemniej się jeździ gdy zleceń jest dużo. Wtedy wpadamy w amok. Może jutro będzie lepiej? Zwłaszcza że doszło dużo nowych restauracji do wyboru dla klientów.

Gratuluję wszystkim czytającym, że dotrwali do tego miejsca. Dzisiaj pisałem głównie o tym, że nic się nie działo.


11338
Cycling

Opera Zdjęcie_2020-02-24_213725_docs.google.com.png

Opera Zdjęcie_2020-02-24_213308_www.strava.com.png

Sort:  

GRATULACJE! Twój post został wylosowany w dzisiejszym raporcie Codziennika i w najbliższą niedzielę otrzymasz część puli tokenów Sports!
Liczę na Twoją dalszą aktywność na tagach #polish i #sportstalk. Powodzenia w następnym losowaniu😉 !DERANGED
@tipu curate

Otrzymujesz również płynne środki @codziennika z posta sprzed tygodnia.

Congrats on providing Proof of Activity via your Actifit report!

You have accordingly been rewarded 66.55 AFIT tokens for your effort in reaching 11338 activity, as well as your user rank and report quality!
You also received an 0.65% upvote via @actifit account.
The following boosts were applied to your post:

Friend Boost - L1
+ 10 % AFIT
Thanks to your friend @browery

Boosts increased your AFIT earnings by 6.0500 AFIT

Actifit rewards and upvotes are based on your:

  • User rank: which depends on your delegated SP, accumulated AFIT tokens, rewarded post count, recent rewarded activity and owned AFITX.
  • Post score: which depends on your activity count, post content, post upvotes, quality comments, moderator review and user rank.

To improve your user rank, delegate more, pile up more AFIT and AFITX tokens, and post more.
To improve your post score, get to the max activity count, work on improving your post content, improve your user rank, engage with the community to get more upvotes and quality comments.

Actifit is a Steem Witness. If you believe in our project, consider voting for us

rulersig2.jpg
Vote for Actifit as a Witness
Chat with us on discord | Visit our website
Download on playstore | Download on app store
FAQs | Text Tutorial | Video Tutorial

 4 years ago  Reveal Comment