Ciężko jakoś

in Actifit3 years ago (edited)

Niestety forma znikła i dzisiaj od początku jeździło mi się źle. Ciężkie nogi plus nieprzyjemny wiatr.



Podobała mi się uliczka Pelplińska na Żabiance z racji że zupełnie nie wiedziałem o jej istnieniu.




Zaciekawiła mnie też winda w bloku na ulicy Śląskiej z 1961 roku. Ledwo jechała choć w 2006 przechodziła remont. Ta pierwsza data jest jednak dobrą wskazówką co do tego kiedy wybudowano blok.


Nie wiedziałem też, że z ulicy dr Gaulle'a okna wychodzą bezpośrednio na park.

Opis pracy:

Pierwsze kursy były dość dalekie bo z Oliwy na Garnizon i VII Dwór. Stąd (by rozstrzał był większy) posłano mnie na Żabiankę. Z Żabianki znów na Garnizon i po tym nastąpiła półgodzinna cisza.

Tak też na czacie pisali koledzy. "Macie coś? U mnie nic." Nicość trwała jakieś pół godziny. W tym czasie kolega potwierdził mi, że jazda w śniegu 3 dni temu była jakieś 4 razy bardziej męcząca niż zwykle.

Czwarte zlecenie to był przejazd na Przymorze. Widać dzisiaj system wysyłał mnie po północnych rubieżach Gdańska. Tu ludzie nie wiedzieć czemu zamawiają z dalszych restauracji niż we Wrzeszczu.

Opera Zrzut ekranu_20210121_173039_wandrer.earth.png

Jakby zaczęło się coś dziać bo piąte zlecenie miałem także na Przymorzu.

Szóste kazało mi zawrócić i jeździć między Żabianką a Przymorzem.

Siódme zlecenie mnie przelicytowało. Planowałem zakończyć pracę na skrzyżowaniu i tam włączyć przycisk offline. Stety-niestety szybciej wpadło zlecenie z Zaspy. Znowu dość daleki przelot. Droga była ciężka bo jechałem przez działki po niemal belgijskim błocie pośniegowym.

Kolejne zlecenia to już z mojej strony były takie "przedłużki". Klikałem opcję zakończ po zamówieniu a jak dojeżdżałem to cofałem tę opcję. Dostałem dzięki temu ósme zlecenie. Jak już jestem poza domową parafią to nie ma co się wyłączać. A nuż trafi się szczęśliwy powrót?

Opera Zrzut ekranu_20210121_223319_docs.google.com.png

Ostatnie dziewiąte zlecenie było już na prawdę ostatnim. Wolałem nie kusić losu. Zakończyłem na Zaspie a kto wie gdzie system by mnie wysyłał gdybym jeszcze miał chęci.

Krokomierz nie wiedzieć czemu po 2 godzinach przestał działać. Kroków było mniej więcej tyle co wczoraj. Nie szkodzi. Bardziej żałuję, że kasa z dzisiaj była o 31 złotych niższa niż wczoraj choć jeździłem dokładnie tyle samo.
This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


4518
Cycling

Sort:  

Widocznie dopadła Ciebie i @sk1920 złośliwość elektroniki, zdarza się ;)
Chwytaj !BEER i do roboty :) !ENGAGE30

Thank you for your engagement on this post, you have recieved ENGAGE tokens.


Hey @racibo, here is a little bit of BEER from @lesiopm for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.