Zapłata za zaczerpnięcie powietrza

in Actifit3 years ago (edited)

Było krótko. Dzisiejsza przejażdżka to było niedzielne zaczerpnięcie powietrza przed sytym dwudaniowym obiadem.

Kursy mogłem sobie wybierać. Pierwszy wziąłem, kolejne dwa odrzuciłem a kolejne brałem.

Pierwszy kurs z Oliwy na Szczecińską do tego miejsca.


Gdańsk, ulica Szczecińska. Tzw. Kwartał Uniwersytecki

Tam czekałem na kolejne zlecenia aż wybrałem w końcu Garnizon. Stamtąd zrealizowałem dwa zlecenia. Następnie pojechałem kolekcjonować wszystkie uliczki Gdańska. Złapałem dzisiaj jedną, bardzo poboczną. To ulica Różyckiego w dzielnicy Strzyża:

Stąd wracałem na obiad. Wtedy dopiero poczułem jak ciężko jeździ się w deszczu i przy północnym wietrze.

Bilans łapania kalorii (których nie liczę) zdecydowanie na plus, w końcu niedziela.

Opera Zrzut ekranu_2021-03-07_205638_www.strava.com.png

Opera Zrzut ekranu_2021-03-07_205615_docs.google.com.png


This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


4801
Cycling