Rower na receptę

in Actifit2 years ago (edited)

Są takie dni, takie dni, kiedy...

Jeszcze raz.

Są takie dni kiedy jazda rowerem jako kurier jest dla mnie kuracją. Powinna być przepisywania na receptę przez lekarza. Tak miałem dzisiaj po całym dniu w domu.

Translation

Teraz jest trudny czas. Mnóstwo ludzi nie ogarnia tego co dzieje się wokół. Do tego szarość pogody i krótkie dni.

Widzę to także po naszej rywalizacji 'Poprzeczka'. Jesienią zrobienie kilkunastu tysięcy kroków było przyjemnością. Gdy brakło kilku tysięcy kroków, można było wyjść na wieczorny spacer. Teraz spacer 2-godzinny to prawdziwe wyzwanie. Trzeba go zaplanować tak by było cokolwiek widać. W ciemnościach i zimnie ciężko spacerować. Odpadają zwłaszcza długie spacery.

Grudniowa Poprzeczka to tak na prawdę zimowe igrzyska...

Teraz kilka zdjęć z dzisiejszego kręcenia kilometrów:


Po lewej pod lasem biegnie ulica Polanki. Te domki to dawne domki spółdzielni niewidomych, którzy obok mieli zakład pracy. Właśnie jest wyburzany i w jego miejscu powstaje osiedle


Górny Wrzeszcz to piękne wille, ale także takie zwyczajne szeregowce. Ciekawie położone bo blisko lasu. Na zdjęciu południowy odcinek ul. Reymonta


Cieszyłem się z tej kawy bo warta ona była tyle co przyszłe zlecenie


Pies (?) z ulicy Leśny Stok w Gdańsku


Widok okienny z ulicy Puckiej na (nową) Oliwę


Wlazłem do nowego, komercyjnego akademika


Zakończyłem na Tetmajera. Dobrze, że znałem drogę. Ciekawe dla mnie było to, że źle prowadziły mnie wszystkie nawigacje jakie miałem. Z trzech stron jest tu płot

Także dzisiaj jeżdżenie i zarabianie było tak na prawdę rekreacją. Jeździłem 3,5 godziny. Chciałem zacząć rano, ale nie było zleceń w mojej dzielnicy. Wyjechałem w południe i był to niestety czas niskich stawek. Dlatego pisałem, że dzisiaj cel był rekreacyjny. Po dwóch godzinach wylądowałem we Wrzeszczu i tempo zarabiania wzrosło. Ostatnie 5 zleceń (z 9) było w dobrze płatnych godzinach.

Mile było, że w jednej z restauracji, w której było 15-minutowe opóźnienie poczęstowano mnie kawą. Na prawdę miły gest. Ostatnie 3 zlecenia zrobiłem mając w głowie zdanie: pora kończyć!

Zakończyłem w fajnym miejscu w Oliwie i to było kolejne dzisiejsze małe szczęście (po kawie, rekreacji i otwartych bramach wjazdowych).

Screenshot - 2021-12-05T182847.144.png
Trochę widać, że stawka godzinowa wyszła niższa niż ostatnio, ale to przez chude godziny w których jeździłem

Screenshot - 2021-12-05T182817.256.png
Dalej jechać nie pozwoliłem sobie. Dom był magnesem

scrnli_5_12_2021_19_40_52.png
I jeszcze po czasie dodałem wykres z niebieskimi liniami "zadowolenia z zarobków". Widać, że na początku było słabo


This report was. published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


05/12/2021
13262
Cycling, Daily Activity
..

Sort:  

Manually curated by EwkaW from the @qurator Team. Keep up the good work!

Congrats on providing Proof of Activity via your Actifit report!
You were also selected randomly as a LUCKY WINNER for the day. Your rewards were DOUBLED - DOUBLE CONGRATS!!
You have been rewarded 137.125 AFIT tokens for your effort in reaching 13262 activity, as well as your user rank and report quality!
You also received a 1.17% upvote via @actifit account.

Boosts increased your AFIT earnings by 68.5625 AFIT

Actifit rewards and upvotes are based on your:

  • User rank: which depends on your delegated SP, accumulated AFIT tokens, rewarded post count, recent rewarded activity and owned AFITX.
  • Post score: which depends on your activity count, post content, post upvotes, quality comments, moderator review and user rank.

To improve your user rank, delegate more, pile up more AFIT and AFITX tokens, and post more.
To improve your post score, get to the max activity count, work on improving your post content, improve your user rank, engage with the community to get more upvotes and quality comments.

Actifit is a Hive Witness. If you believe in our project, consider voting for us

rulersig2.jpg
Chat with us on discord | Visit our website
Download on playstore | Download on app store
FAQs | Text Tutorial | Video Tutorial