Kleinfeld. Zaproszenie do podróży. My Actifit Report Card: September 14 2021

in Actifit3 years ago

Drugi dzień choroby syna, niestety w południe doczekaliśmy się 38 stopni, zobaczymy jak się noc potoczy, ale najpewniej czeka mnie jutro wizyta u lekarza.

Standardowo rano zaprowadziłem córkę do szkoły i dalej walczyłem z pracą na home office. Po powrocie małżonki udałem się na krótki spacer za sprawunkami i zaszedłem na ulicę, która zainspirowała mnie jak mogę urozmaicić swoje najbliższe raporty.

Bytom nie ma najlepszej opinii. Centrum rzeczywiście straszy zaniedbanymi kamienicami. Są jednak w Bytomiu bardzo urokliwe zakątki. Chciałbym wam przedstawić Klajfeld (Kleinfeld). Nazwa ta nigdy nie pojawia się w oficjalnym podziale administracyjnym Bytomia, ale funkcjonująca dość powszechnie.

Ulica, o której wcześniej pisałem, Łukasza Wallisa, gdy Bytom był jeszcze niemiecki nazywała się Kleinfeld Strasse i właśnie tej niemieckiej nazwie zawdzięczamy historyczną nazwę tego obszaru.

20210914_163124.jpg

Jedna kamienica wyróżnia się spośród innych płaskorzeźbami Walter'a Tuckermann'a przedstawiającymi jakby nie inaczej pracę górników. Cóż jesteśmy na Śląsku, w górniczym mieście, więc taki mamy klimat.
20210914_163218.jpg

20210914_162937.jpg

20210914_162953.jpg

20210914_163010.jpg

Plan na najbliższe raporty, to wzięcie przewodnika po Knajfeldzie i pozwiedzać najbliższą okolice w sposób bardziej świadomy. Raczej nie ma się co spodziewać tekstów godnych "Niedziel z historią" @bowess, ale mam nadzieję, że uda mi się przykuć waszą uwagę.

Dla niecierpliwych wspomniany przewodnik w wersji elektronicznej: Kleinfeld. Wielkie historie na małym polu

This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


16060
Daily Activity, Photowalking, Walking

Sort:  

Pisałem o chorym synu, a dziś obudziłem się i nie wiedziałem, kto jest bardziej chory. Stąd w planach mała obsuwa. Mam nadzieję, że wyzdrowieje szybko.

Chcecie?
Chcemy!

Sorry, you don't have enough staked BEER in your account. You need 24 BEER in your virtual fridge to give some of your BEER to others. To view or trade BEER go to hive-engine.com

No to czekamy 🙂

Czekam więc!
W Bytomiu została pewna moja cząstka, chodziłam tam do Szkoły Muzycznej II Stopnia, to były piękne czasy :)

Dużo zdrówka dla syna!

Congrats on providing Proof of Activity via your Actifit report!

You have been rewarded 58.75 AFIT tokens for your effort in reaching 16060 activity, as well as your user rank and report quality!
You also received a 0.96% upvote via @actifit account.


Actifit rewards and upvotes are based on your:

  • User rank: which depends on your delegated SP, accumulated AFIT tokens, rewarded post count, recent rewarded activity and owned AFITX.
  • Post score: which depends on your activity count, post content, post upvotes, quality comments, moderator review and user rank.

To improve your user rank, delegate more, pile up more AFIT and AFITX tokens, and post more.
To improve your post score, get to the max activity count, work on improving your post content, improve your user rank, engage with the community to get more upvotes and quality comments.

Actifit is a Hive Witness. If you believe in our project, consider voting for us

rulersig2.jpg
Chat with us on discord | Visit our website
Download on playstore | Download on app store
FAQs | Text Tutorial | Video Tutorial

Congratulations @zimnaherbata! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 8000 upvotes.
Your next target is to reach 9000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Hive Power Up Month - Feedback from Day 20

Zapowiada się ciekawie.