Marš. Za kamna vlez. Apríl. Znova tam vlez. 10

in Photography Lovers3 years ago

Second set of photography from Prague in April. First is here.

This post is for Czech photography contest #fototema. And picture should be correspondence to this subject.

image.png
Ač jsme, (já, sloup A a vedle brácha, sloup B) už velmi dlouho k ničemu, stále stojíme, děkujeme soudruzi!

Although we are (I, column A and next to my brother, column B) for a very long time for nothing, still standing, thank you comrades!

image.png


Možná to je nový zvyk v Praze pověsit krmítko, když se narodí dítě. Laura 16. měsíců.

Maybe it's a new habit in Prague to hang a feeder when a baby is born. Laura 16 months.

image.png


image.png
Symboly po cestě / Symbols along the walk


image.png

image.png


image.png

:)

image.png


image.png
Citronovník / Lemon tree


image.png

Pokud chcete vědět proč zeptejte se mě v komentáři.

If you want to know why ask me in the comments.


image.png


image.png


Foceno Pixelem 4 / All photos take by Pixel 4

Sort:  

Se sloupy je to zřejmě běžná praxe.
Z minulého režimu nám na zahradu posadili sloup s VO a místním rozhlasem. Před několika lety rozhlas měnili za nový. VO za LED provedení. Ten co máme na zahradě už zůstal neosazen ničím.

!BEER
!WINE


Hey @petrvl, here is a little bit of BEER from @zirky for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

Tak já že jo, se zeptám... :D

Proč?

kdo jinej :)

jak asi by mohl fungovat zvlněný terén, když máš rovinu a pak tam jako nasypeš hromádku na ni že tam budou kopečky... samo sebou že takovéhle hromádky nedrží vlhkost :)
Těhle zahradních blbostí bych mohl nasbírat na moře článků, když chodím po Praze... ale moc se mi nechce to pak by bylo vůči zahradníkům kontroverzní, neb můj názor pochází z divočiny a ne z anglických parků... a taky oni mají pro to důvody pro všechny ty opičárny... :)

Mimchodem asociace, když už seš u těch zahrad.

Já třeba neustále jako zvažuju, jak často sekat trávu na zahradě. Vtipný je, že ta zahrada ani není moje, takže zase přemejšlim nad něčim úplně zbytečně :D ale každopádně, někde jsem před lety četl, že tráva se má ideálně kosit, že jinak se ničí (kdo má na to ale brát čas, zvlášť když majitelům je to putna že jo?!) a ne moc často, aby se tam držela vláha. Jenže to zase musí nějak vypadat...

Život je samá otázka. :D

A pak jsem si vzpomněl na jeden dokument, co jsem někde viděl před o nějakým Japoncovi tušim, co nechává zahradu prostě nějak bejt. Ale nevim jak se tomu říká už a nemůžu to najít už.

permakultura myslíš?

chceš radu :) já to zavedl takhle na chalupě... kosíme dvakrát do roka jo a máme dost velkou zahradu a z příkrého kopce... i moje máma to dá za týden kosení... tak si to spočítej ty by jsi to dal za dva dny pokud víš trochu jak kosit :) to je 4 dny v roce co tomu věnuješ, tenhle způsob je super efektivní oproti typu trávníkář... ten přijíždí na chalupu a chatu a během těch tří dnů přejede zahradu sekačkou či traktůrkem aby byl trávníček hezkej... si vem kolik tomu věnuje času za rok, to je rozhodně více jak 4 dny...

pak tu máš otázku praktičnosti... no mi třeba udržujeme ledabyle cestičky po zahradě kudy chodíš nejvíce strunovkou to ti zabere třeba hodinku to jen tak jednou za měsíc trochu prosekat když se ti zdá dlouhý a pak plácky kde něco děláme, ale ty opravdu vytížené plácky jako ohniště nebo u kůlny a tak, tak tam je za ty roky jiná tráva, protože ta je odolná na zdusávání a vlastně ji tak často nemusíš upravovat :)

Permakultura...Je to možný hele. Nějakej tušim japonec ukazoval, jak si roste kde chce co chce :) že to je prej super, tak nevim.

Jak kosit nevim, ale v rámci svýho hnidopišství jsem ochoten se to možná i naučit, když na to přijde. Jenom právě nevim, jestli by to vlastníci přežili. Kosení dvakrát ročně a trochu louky na zahradě. :)

:)
tam kam jezdím od mala tak to mlasní tři sourozenci co se neumí dohodnout a strejda že ho štve to jak to děláme a sekal jak magor, pět let a pak že na všechno kašle a tak jsme začali kosit, teda po pravdě kosením napravovat tu trávníkovou poušť... a to jsme hned vedle druhého pásma národního parku a třetí je jen nějakejch 100 metrů... :)
a kosíme... druhej strejda starší ještě mež moje máma tak to několikrát zkusil nahrubo pokosit pár těch stébel strunovkou tak nějak jako půl metru nad zemí jen ty květy z trávy... samo sebou blbost páč potřebuješ aby se vysemenila přirozeně a tím se zlepšoval porost trávy...

Permakultura...Je to možný hele. Nějakej tušim japonec ukazoval, jak si roste kde chce co chce :) že to je prej super, tak nevim.

Jak kosit nevim, ale v rámci svýho hnidopišství jsem ochoten se to možná i naučit, když na to přijde. Jenom právě nevim, jestli by to vlastníci přežili. Kosení dvakrát ročně a trochu louky na zahradě. :)

Mam rada takove fotky :)

většina z nich je vlastně dokumentárního charakteru :) až na ty magnolie... v tom se normálně vyžívám já :D ale téma byl apríl tak jsme se snažil vybrat ty které jsou fajn, plus mě street art baví takže ho taky rád fotím a lidé opravdu vytvářejí podivné věci v ulicích ať už mimoděk nebo záměrně :)