Sort:  

Dankjewel Thijs! Man wat was het mooi op die dag. Het was 2018 toen de Russische beer in ons land was. De keiharde wind en kou maakte deze mooie sculpturen. Ik geloof dat het -12 was met windkracht 7... het was echt ontzettend koud en er was maar een kleine kans op mooi licht. Het roze licht was er maar heel even en nog voordat het er druk werd. Toen was ik al weer op weg naar huis :-D

Als ik dat zo lees moet het fantastisch zijn geweest! Zeker als je de kou trotseert voor een kleine kans van slagen is de beloning extra groot. Al helemaal als je het net voor de neus van de grote groep wegpikt. 😅👍

Yes het was ongelooflijk mooi. Ik moest er ook dik 2 uren voor rijden dus het was echt een ware traktatie! Het was echt nog donker toen ik daar kwam en had alle tijd om een mooie compositie te zoeken. Toen ik vertrok had ik een enorme smile op mijn gezicht!

Hahaha, dat zijn de mooiste! Ik ja het me goed voorstellen. Zelf ook wel eens vergelijkbare situaties gehad. Echt genieten!