Nostalgia for photography

in Photography Lovers2 years ago

_6.jpg

_4.jpg

_1.jpg

_2.jpg

ravlyk_06.jpg

Я сьогодні зрозумів, що сильно скучив за тим, щоб після дощу піти з фотоапаратом в руках у пошуках равликів, що виповзли на прогулянку. Тому я взяв декілька фото зі свого архіву, щоб просто пригадати як це відбувалося.

Today I realized that I really missed going after the rain with a camera in hand in search of snails that crawled out for a walk. So I took some photos from my archive just to remember how it happened.

Sort:  

@tipu curate 💙💛 🇺🇦 💛💙

Нічого, ще встигните втомитись від нових фото.

Це навряд чи))

Ой, який клас. Шкода, моя телефонна камера не витягує такої деталізації, бо бажаючих сфоткатись море )

Це фотоапарат, моя камера в телефоні також цього не витягує)

Dear @yetaras, we need your help!

The Hivebuzz proposal already got important support from the community. However, it lost its funding a few days ago and only needs a few more HP to get funded again.

May we ask you to support it so our team can continue its work this year?
You can do it on Peakd, ecency,

Hive.blog / https://wallet.hive.blog/proposals
or using HiveSigner.
https://peakd.com/me/proposals/199

Your support would be really helpful and you could make a difference.
Thank you!

Мій внук дуже любить равликів. З самого раннього дитинства він міг годинами спостерігати за ними. А тепер після дощу знаходить їх і несе додому. Після довгих вмовлянь і пояснень, що равлик в нас не виживе, що він хоче на волю, Максим відносить його в квітник під домом. Вранці біжить перевірити чи його друг на місці і розчаровується якщо равлик зник.