AFRI-TUNNES #16 NO WAHALA, FREESTYLE GUITAR COVER BY JAYDR..

in AFRI-TUNES2 years ago

▶️ Watch on 3Speak


Hello Afritunes Community

I m glad to be here today, squeezing time lately to be present and I m glad I made this one on time. I must confess that there are a few weeks I had prepared a video and before I had time to finish editing and posting them, the week was over hehehe. SO this was right on time

NO WAHALA

This is a song by 1da Banton, Kizz Daniel, and Tiwa Savage and I m doing a guitar freestyle cover on it. NO WAHALA means, no troubles or no issues.

A line goes that says, problem e no dey finish, that is .. problems dont finish, try to live your life.

However ever, I must warn that while we live, we do so with great regard for others as well.

Lyrics
Soliye, Soli ye ye ye
Problem e no dey finish, make you try dey enjoy oh
Wahala e no dey finish oh oh, make you try dey enjoy oh
Say Katakata, wuruwuru e no dey finish, make you try dey enjoy
Problem e no dey finish, make you try dey enjoy, oya now
Make we dance like no wahala, eyyah no wahala oh
Make we dance like no wahala, eyyah no wahala oh
Make we dance like no wahala, eyyah no wahala oh
Make we dance like no wahala, eyyah no wahala oh
You see this life, I cannot kill myself
I just wan live my life, live am jeje oh
I no like wahala, I no go find your trouble
I no like kasala, so far my money dey double
As my money dey pile up oh, e dey make me happy oh
As my money dey pile up oh, e dey sweet my body oh
Problem e no dey finish, make you try dey enjoy oh
Wahala e no dey finish ohh oh, make you try dey enjoy oh
Say Katakata, wuruwuru e no dey finish, make you try dey enjoy
Problem e no dey finish, make you try dey dey enjoy, oya now
Make we dance like no wahala, eyyah no wahala oh
Make we dance like no wahala, eyyah no wahala oh
Make we dance like no wahala, eyyah no wahala oh
Make we dance like no wahala, eyyah no wahala oh

DO enjoy the vibes for this week, till another week.
I love you guys

@jaydr


▶️ 3Speak

Sort:  

Problem no dey finish ooo.

Wow... I love your guitar tone, it's sounds very pleasant. I guess I have seen another boss oo 😃😃

Hahaha. I dey try out hand for the guitar small small oo..hhe.

Thanks for the comment..

Hmmm, naso boss dey do.

Guitar lord❤ nice solo additions man.

Problem no dey finish oo

Thanks so much .Lord ke...

Omo!!!
E be like say you be prophet eeeehn
I need to tell maisef say problem no dey finish.... make I try dey enjoy small

Nice guitar cover mi oga sir 🙌🙌

3DLAmCsuTe3ba2VJAE1ZhN2oVhekeqoshg9DUnSyUd2Cnt4YtUMpZp3sDdMRGHk8BAg11PqVJjjejPx2Vpp1xAgVJJ45xL4oYbMxTA138eKwFUfxSL3xkP3tm4ctb44oFVss2xNNCBRJ2wnJ4ag3b4mzQiqEvqj (2).gif

Click the banner above to join Afri-tunes Discord Channel

See this life ehn..
Na why we need God everyday.

E plenty, but God dey ..

Really great Guitar sound ~ I enjoyed listening to it 👏


Posted via ReggaeJahm | Reggae Culture Rewarded

Thanks so much
I m glad you enjoyed it.
I had mistakenly replied with a community account. Sorry.

Thanks again.