Sort:  

Ja ich denke da arbeiten einige Regierungen gengen die Kryptos und das sehen wir hier, aber sie haben es noch nicht geschafft, den Kryptomarkt zu zerstören - werden sie auch nicht :)

lg frosfe

Danke für die News

Thx für die tägliche Arbeit


Hey @denniskoray, here is a little bit of BEER from @barmbo for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

!BEER


Hey @denniskoray, here is a little bit of BEER from @kirstin for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

!BEER


Hey @denniskoray, here is a little bit of BEER from @levi-miron for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

!BEER

Danke für die News. Wir brauchen ETH 2.0.

Yours Querdenker

Ethereum muss bald liefern oder andere nehmen sich ein großes Stück vom DeFi-Kuchen.


Hey @denniskoray, here is a little bit of BEER from @kryptodenno for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

Vielen Dank für die News und Deine tägliche Arbeit.
!BEER