😎 KLASYCZNA CARBONARA W 15 MIN! (CLASSIC CARBONARA IN 15 MINUTES)

in DTube4 years ago (edited)


Dziś #nagastro przepis na włoski makaron o którym chyba każdy słyszał, ale nie każdy potrafi zrobić jak należy. Czas to zmienić! 😉
Przygujemy klasyczne spaghetti carbonara tak, jak we Włoszech! Zamnienimy tylko makaron na nieco ciekawszy! 😎

Szybki przepis krok po kroku pozwoli Wam przygotować klasyk włoskiej kuchni w 15 minut z produktów, które znajdziecie w każdym sklepie. Ta pasta to idealny pomysł na obiad, pomysł na kolację, czy szybki, domowy cheat meal! Z resztą, sprawdźcie sami jakie to proste!


▶️ DTube
▶️ BTFS
Sort:  

A Ciebie to całe wieki nie widziałam!
Wygląda pysznie :)

A jak tam modliszki?

Czołem Ewka!
Miałem małe perturbacje, ale już się poprawiam i nawet mam kilka odcinków w zapasie! 😎

Mam nadzieję, że paste spróbujesz zrobić sama i dasz znać czy smakuje tak dobrze, jak wygląda 😉

A modliszki mają się aż za dobrze bo w kulminacyjnym momencie miałem ich na chacie prawie 200 😆

A to super! Mam nadzieję, że wszysko jest już ok.

Zrobię! Kiedyś zrobię. Bo ja zawsze unikam tego jaja tam bo sie boję że mi jajecznica wyjdzie właśnie. Idę na łatwiznę i dodaję śmietanę. 🙈

To Ci obrodziło! A zdjęcia masz?

Ewaaaa, z tym przepisem nie ma szans na jajecznicę! Spróbuj i sama zobaczysz.😉

Obrodziły mi p. Paradoxa, tutaj fotka z jednego kokonu, a takich było łącznie 5. Na szczęście już znalazły nowe domy i drugi raz się tak nie rozpędzę, bo nic innego bym nie robił tylko karmił te małe diabły 😆

Jak plaga komarów :D

W sumie podobnie bo też są wiecznie głodne 😃

Manually curated by EwkaW from the Qurator Team. Keep up the good work!