Insect နှင့် ကြုံသလိုသာ

in #insect4 years ago

ဒီနေ့တော့ ပေါက်ပေါက်ရှာရှာလေး တင်လိုက်ဦးမယ်ဗျာ။
ပေါက်ပေါက်ရှာရှာ ဆိုတာက ပေါက်တကရ ကို ရှာကြံ
ပြောတာ ထင်ပါရဲ့ဗျာ။
သို့ပေမယ့် ကျွန်တော်ကတော့ ပေါက်တကရ ကို ရှာကြံ
တင်တာ မဟုတ်ပါဘူး။
တွေ့ကရာ ကို မရှာမကြံဘဲ ကြုံသလို တင်‌လိုက်တာပါ။

ကဲ ခုပို့စ်မှာ တွေ့ကရာ ကတော့ Insect တစ်ကောင်
ကျွန်တော် ထိုင်နေရာ တန်းလျားခုံ ဘောင်ပေါ်မှာ
လာနားနေတာ တွေ့ရလို့ ဓာတ်ပုံ ရိုက်ယူမိတာပါပဲ။
ဒါက ရှာဖွေလို့ တွေ့ရှိရတာ မဟုတ်ဘဲ ကြုံလို့ မြင်ရတာပါ။
0wjw1h.jpg
ဒီငနဲသား insect ဟာ သူ့ကို ရိုက်မယ် ရွယ်ကာ ရှိသေး
တစ်နေရာ ထွက်ပြေးလို့ လိုက်ရပါသေးတယ်ဗျာ။
ဒီသတ္တဝါရဲ့ အမည်ကိုတော့ ကျွန်တော် မသိပါဘူး။
y27v1n.jpg
ဒီကောင်ဟာ တွားသွားနိုင်သလို ပျံနိုင်တဲ့ တောင်ပံတွေလည်း
ပါပါတယ်။ အဝါစင်းပြောက်လေးတွေဖြင့် လှတပတ
တော့ ရှိတယ် ထင်ပါ့။

ကဲ မိတ်ဆွေတို့ insect အမည်လေး သိရင် ပြောကြပါ။

@golden.future

Sort:  

ကျနော်တော့သိဘူး။
ငါးမွေးဖို့ပဲ သိတယ်😁

ရတာသာ ချ
စိတ်အေးရ