Introduceyourself

in #introduceyourself6 years ago (edited)

Witajcie!

Mam na imię Sebastian (Krak). Pochodzę z małego miasteczka na Podlasiu, Suraża.
Malowniczo położone na obu brzegach rzeki Narwi, jest jednym z najstarszych i najmniejszych miast w regionie.
I jako jedyny, Suraż leży na obu jej brzegach.

Swoją przygodę z rzeźbą w drewnie zacząłem około 2005 r., przy okazji przystąpienia do Wczesnośredniowiecznej Osady Słowiańskiej NAWIA w Surażu. Zaczynałem jako łucznik, lecz coś ciągnęło mnie ku rzemiośle.
dkdhgd.jpg

Przedmioty, które wykonuję pod marką KRAMKRAKA, staram się pięknie ozdabiać. Tak by kupujący był zadowolony, a ja ze spokojnym sercem mógł być z nich dumny. Część wyrobów opieram na znaleziskach historycznych, a podczas wykonywania innych inspiruję się zabytkami i kulturą okresu wczesnego średniowiecza. Zawsze muszą być utrzymane w założonej stylistyce. Niektórzy nazywają to indywidualnym stylem artysty - rzemieślnika.

baner na facebooka na grupy.jpg

Zapraszam na mojego FB:
http://www.facebook.com/kram.kraka.art/

Oraz dawno nieaktualizowaną stronę:
http://kramkraka.cba.pl/

Pasjonuję się:
sztuką, rzeźbą w drewnie, łucznictwem tradycyjnym, muzyką, grafiką i wzornictwem.
W wolnych chwilach rysuję i gram na gitarze.

keep calm m.jpg

#polish #pl-hobby #pl-rzemislo #carving #woodart #art #steemit #reenactment #vikingart #handmade #kramkraka

Sort:  

Witaj Sebastian. Miło że postanowiłeś do nas dołączyć.

Witam. Zapowiada się ciekawie. Może zostanę na dłużej :)

No wreszcie jesteś po prawidłowej stronie internetu :) myślę ze nie pożałujesz.

Cześć Seba zapowiada się dobry blog czekamy na więcej:)

Postaram się więcej rozpisywać :)

Nice Post dear. Welcome to steemit and enjoy your time here.

I have followed you, follow me back to be getting up votes from me on your future posts. https://steemit.com/@chokomenia

Thank you.

Ladnie :D naprawde dobra robota. widac ze tworzona z bananem na twarzy :D