Główny Szlak Beskidzki - KONKURS. Quiz nr 2

in #konkursgsb3 years ago

Środa, 28.04.2021. Drugi quiz konkursowy.
7 pytań z środkowej części Szlaku.

Część pierwsza ciągle otwarta, można jeszcze dołączyć!

HalaŁabowska.jpg

Pomocne będą następujące moje relacje, numerowane od wschodu (pytania dotyczą szlaku - jego topografii, historii, położonych na nim obiektów itp - NIE dotyczą mojej osoby, moich przygód/wrażeń czy pogody)

Etap 8
Etap 9
Etap 10
Etap 11
Etap 12
Etap 13
Etap 14

Autorzy odpowiedzi otrzymanych dzisiaj (D+0) otrzymają 2 dodatkowe punkty konkursowe; odpowiedzi jutrzejsze (D+1) - 1 dodatkowy punkt. Decyduje timestamp na serwerze SurveyMonkey. Publikacja wyników dnia D+3.

Link do quizu

Powodzenia!

Sort:  

W pierwszym quizie wzięły udział tylko 3 osoby. Regulamin przewiduje nagrody dla pierwszych 5. Można zatem jeszcze dołączyć i załapać się na nagrodę niezależnie od wyniku! Ale warto się postarać, bo wyniki z każdego quizu sumują się w klasyfikacji generalnej!

Podoba mi się, że pytania są dużo trudniejsze. Dziś już nie było fulla :(

w pierwszym quizie odpowiedź na każde pytanie można było znaleźć w jednym moim poście etapowym. W drugiej części dałem parę pytań z negacją, i nie ma już przełożenia 1:1 post-pytanie

Udało się! 7/7 :)

super, gratulacje. Ten quiz był chyba trudniejszy od pierwszego. Trzeci już wrzucony do scheduler'a, będzie jutro rano

Dzięki :)
Zatem do jutra... jestem bardzo ciekawa co dla nas przygotowałeś ;)

pewnie się domyślasz, że będzie 7 pytań z części zachodniej GSB...

Zawsze marzyłem żeby przejść ten szlak. Zawsze było coś co mi przeszkodziło. Może teraz na stare lata?