You are viewing a single comment's thread from:

RE: You have no monopoly on not having a clue

in #life6 years ago

και θα πω εγω γιατι pretend? αφου στο τελος χανεις περισσοτερα απο οσα κερδιζεις. γτ δν τα λες απο την αρχη και οτι γινει? ειναι κατα καποιον τροπο σαν αυτο π λες π σου χε πει η μανα σου οτι αν δν το κανεις τωρα κ το κρατας μεγαλωνει περισσοτερο.

Απλα χεστηκες τι θα πουν η θα σεκφτουν οι αλλοι. εγω τουλαχιστον ετσι κανω δεν εχω τπτ να κρυψω ουτε το παραμικρο οτι με ρωτανε απανταω ειλικρινα κ οτι γινει. ξερω οτι δν ειναι τοσο απλο οσ φαινεται αλλα παλι οπως ξαναειχες πει ειναι θεμα mindset ολα απο εκει ξεκινανε ( βλεπεις χρησιμοποιω τα λογια να μν εχεις τι να πεις :p )

Sort:  

Α συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.. Εχώ γενικά χέστηκα τι θα πουν οι άλλοι και ότι έχω να πω το λέω.. Οι άλλοι κρύβονται πίσω από το δάχτυλό τους και το παίζουν δεν ξέρω κι εγώ τι.. :P χαχαχ με αφήνεις άφωνη με τα λόγια μου :P