Yaz Tatilim Başlıyor... Sonunda!

in #life6 years ago

20170723_202406.jpg
Selamlar!

Uzun zamandır buralarda değildim. Bu yaz dinlemeye zaman bulamadım maalesef. Ayrıca birçok aksilikle başa çıkmam gerekti. En baştan kısa bir özet geçeyim en iyisi.

Okul dönemi normalde final sınavlarıyla bitmesi gerekirken. Maalesef bu konuda pek başarılı olamadım. Final,bütünleme derken yaz çoktan başlamıştı. Araya giren bayram tatili(her ne kadar tatil olmasa da) derken Temmuz geldi. Mecburi olarak yaz okuluna gitmem gerekti. Okula git gel derken zaman nasıl geçti anlamadım. Bu süreçte bilgisayarım bozuldu. Bir süre yaptıramadım. Sonunda masrafları karşılayacak bir imkanım oldu ve tamir ettirdim. Derken yaz okulu finalleri... Hooop Yaz bitti.

Yaz nasıl geçti anlamadım. Daha 1 kere denize girdim. Ama ben daha tatil yapacaktım. Dinlenecektim. Nerede huzur? Nerede deniz,kum,güneş? Ahh nerede,nerede?

Herneyse kalan günlerle idare edelim. Bu yaz böyle olsun. Ben bir yol bulur tatilimi yaparım. Sizler neler yaptınız? Tatiliniz nasıl geçti? Anlatın bakalım... Önerileriniz varsa beklerim. :)

Sort:  

Hoş geldin. Nerede benim çiçeklerim diyeceğimi bildiğin için bu kupayı seçtin di mi :) Çok güzel bir fotoğraf olmuş teşekkürler. Eskiden ne güzel köye gidip çiçek fotoğrafları paylaşırdın.

Tatile gelince olsun ya kışın da tatil yapılır. Ben artık deniz kum güneş görmediğimde tatilden sayıyorum. Huzur olsun dediğin gibi gerisi önemli değil. Bir de bu neti kapatabilsek :)

Hoş buldum. Kupa hoşuna gittiyse hediye edebilirim. :)
Aslına bakarsan deniz,kum,Güneş bahane. Dediğin gibi biraz huzur arıyorum. Yazın doğup kışa aşık biriyimdir. :)

Bu yaz köye gittim ama sadece bayramlaşmaya... Aslında şehirden kaçıp köylere gitmeli. Sessiz, sakin, huzurlu. :/

Süper kupama iyi bak lütfen. Türkiye'ye döndüğümde hediyemi alırım :))
Katılıyorum kesinlikle. Elimde olsa ben de kaçıp dağın başına yerleşeceğim ama çok zor bu gidişle.

Tamamdır ;) Yurtdışında mısın? \ 'o'/

Evet, istemeyerekten. Türkiye dışına çıkmayı hiç sevmiyorum :)

Sağlık olsun. Tadını çıkarmaya bak ;)


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Hello, as a member of @steemdunk you have received a free courtesy boost! Steemdunk is an automated curation platform that is easy to use and built for the community. Join us at https://steemdunk.xyz

Upvote this comment to support the bot and increase your future rewards!