Rosomak prosi o pomoc

in #monsters3 years ago

Witam was
No wiec chciałem jak większość z was zagrać w ta karciana z tymi stworkami( coś tam monsters) i zalogowałem się przez peakd (tam była zakładka) No wiec wpłaciłem sobie 40 hivow i jak się kupuje talie kart ;D? Nie umim wiem jestem głupi, ale serio nie mam pojęcia naciskałem coś i nic nie pomagało. W depozycie mam 40 hivow i fajnie by było jakbym mógł je wykorzystać do gry bo po to je zdepozytowalem z mojego konta. Jeśli ktoś jest rozgarnięty proszę o pomoc w tym bym mógł rozpocząć zabawę.

Sort:  

Dziś mnie tak naszło by wypróbować ta grę ale moja amebowosc raczej chyba nie pozwoli się cieszyć z niej hahaha. Widzę ze ludzie się bawią tam jakieś stworki losują a ja ja nie wiem jak grać hshshsh

@kapitanrosomak

Przepraszam za zwłokę w odpowiedzi, nie zauważyłem wcześniej.
Wejdź tutaj i zaloguj się swoimi danymi Hive (najlepiej przez Hive Keychain): https://splinterlands.com/
W tym momencie masz takie konto demo, możesz grać ale są pewne ograniczenia. Powinien też się tam gdzieś wyświetlić tutorial, który poprowadzi za rękę podczas pierwszej gry. Zagraj kilka walk, jeśli gra Ci się podoba, wtedy możesz kupić Summoner's Spellbook, który kosztuje $10. Wtedy zamieniasz darmowe, ograniczone konto na full konto bez ograniczeń i możesz grać turnieje, zdobywać nagrody z questów, DEC z walk etc. Żyć nie umierać.
A i ten depozyt do peakmonsters to był niepotrzebny :P

Jak coś to pytaj śmiało, postaram się odpowiadać na bieżąco. Moja grupa krwi to Splinterlands+ ;-)

img_6129.png
Jak się zalogować ;D?
Bo nie ma tutaj możliwości by podpiąć konto Hive ale ślepy jestem hehe.
Czyli przepadło mi 40 hivow :(?

Jeśli używasz Keychain, to wtedy klikasz w ten button:
image.png

Jeśli nie, to możesz podać username + posting key w te pola, żeby się zalogować.

Te 40 Hive zdeponowałeś do peakmonsters? To musisz po prostu zrobić teraz "Withdraw" żeby wypłacić z powrotem na konto Hive.

image.png

Btw, możesz wbić do nas na discord: https://discord.gg/VUMVFzAu

Ojtam. Nie pamietam jak to sie zaczynalo dokladnie, dlatego otagowalam Jacka. On wszystko o grze wie :)
Pamietam, ze zestaw startowy musialam kupic. Potem to juz kupujesz i sprzedajesz pojedyncze karty.

Gdzie wpłaciłeś te 40 HIVE?

Na peakmonsters tam mam w depozycie 40 Hive