အျဖဴ ေရာင္ သစၥာ (၂ )

in #myanmar5 years ago

ထိုေၾကာင့္ က်မတို႕ မိသားစုသည္ ရန္ကုန္ျမိဳ႕ေပၚတြင္ လူကုန္တန္ အသိုင္းအဝိုင္းထဲ ဝင္ဆ့ံႏိုင္လာေလသည္။ ေဖေဖ၏ သူေဌးသည္ က်မတို႕ မိသားစုႏွင့္ ေဆြမ်ိဳးရင္းခ်ာလို ျဖစ္လာကာ သူေဌး၏ တစ္ဦးတည္းေသာ သားႏွင့္ က်မကိုပင္ ေစ့စပ္ထားေလသည္။ က်မ ေက်ာင္းျပီးလ်ွင္ လက္ထပ္က်ရန္ျဖစ္သည္။ က်မသည္ မဟာသုေတသန္တန္းေအာင္ျမင္ကာ Ph.D ဆက္တက္ျပီးေနာက္ မ်ားမၾကာမီတြင္ စာေပေဒါက္တာဘြဲ႕ရရွိေတာ့မည္ ျဖစ္ေလသည္။

IMG_20190708_155217.png
source

ကိုေမာင္ေမာင္သည္ ကားေလးကို ကိုယ္တိုင္ေမာင္းကာ က်မ၏ ဇာတိေျမသို႕ လိုက္ပို႔ေလသည္။ မအားလပ္သည့္ အလုပ္မ်ားၾကားထဲက က်မအတြက္ တကူးတက အခ်ိန္ဖ့ဲကာ လိုက္ပို႕သည့္ အတြက္ ေက်းဇူးတင္မိေလသည္။ မိိမိႏွင့္ ေစ့စပ္ထားသည္ဆိုေသာ္လည္း အခြင့္အေရးမယူဘဲ လိမ္မာယဥ္ေက်းစြာေျပာဆို ဆက္ဆံသည့္ ပညာတက္ပီသေပသည္။ ျခံဳေျပာရလ်ွင္ ကိုေမာင္ေမာင္သည္ ရုပ္ရည္ေကာ ေပါင္းသင္းဆက္ဆံေရးေကာ စီးပြားေရးေကာ အဖက္ဖက္မွ ျပည့္စံုသည့္ လူေတာ္လူေကာင္းတစ္ေယာက္ပင္ ျဖစ္ေလသည္။

@suhlaing
msc 175

Sort:  

ေပ်ာက္လုိက္ေပၚလုိက္ အလုပ္ေတြ႐ႈပ္ေနသလားဗ်ဳိ႕

down voteက မိေနေသး ကစိုးေရ

တစ္ေလာက လုိက္ၾကည့္တာေတာ့ down vote ေတြ မျမင္ေတာ့ဘူးလားလုိ႔