You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ad infinitum

in #nl3 years ago

'al schijnt het wel dat er steeds meer bewijs naar buiten komt dat er ook mensen komen te overlijden door de injecties. En nu is het niet meer voornamelijk beperkt tot 70, 80 en 90 plus jarigen. En omdat ook vele dierbaren onder druk zijn meegegaan in deze hysterie maak ik mij zorgen.'

Het is exact die laatste zin die mij bepaalde gedachten (als: laat het dan maar gebeuren EN; wie niet horen wil, ......) doet inslikken en niet uitspreken.
Maar oh boy, wat een innerlijke tweestrijd van gedachten borrelen er vaak op tijdens gesprekken met bepaalde mensen. Uit alles blijkt dat ze totaal geen enkel tegengeluid dulden, laat staan raadplegen en/of onderzoeken, maar domweg en klakkeloos geloven wat het journaal en alle overige zogenaamde "wetenschappelijke" bronnen hen door de strot heen duwt. Manipulatie, misleiding en leugens over getallen, statistieken, 3e, 4e en 56e golf, hoe erg het wel niet is, etc. etc., het wordt allemaal voor zoete koek geslikt.

Eén lichtpuntje in ieder geval. Mijn beide ouders (onder invloed van mijn 2 zussen gevaxxed) inmiddels toch wel zodanig op de hoogte (door mij, hahaha) dat "het verhaal behoorlijk rammelt", hebben iig besloten dat er geen 3e (booster) shot in de bovenarm gaat.

P.s. gecondoleerd met verlies van je goede vriend

Sort:  

P.s. gecondoleerd met verlies van je goede vriend

Dankjewel.

hebben iig besloten dat er geen 3e (booster) shot in de bovenarm gaat.

Gelukkig, fijn dat ze hebben geluisterd en er wel klaar mee zijn. Denk dat steeds meer mensen inmiddels wel iets hebben van :"Ja, het is goed met jullie, neem die 'boosters' zelf maar op een plek waar de zon niet schijnt!"

Uit alles blijkt dat ze totaal geen enkel tegengeluid dulden, laat staan raadplegen en/of onderzoeken, maar domweg en klakkeloos geloven wat het journaal en alle overige zogenaamde "wetenschappelijke" bronnen hen door de strot heen duwt.

Inderdaad dat!

Net kwam ik een stukje van die dierenarts van het OMT tegen. Gaat die trut dreigen. Geen handhaving 'ausweiss' dan einde aan versoepelingen. Dacht dat die gasten enkel 'advies' gaven.

Pfffff, even weer tot 10 tellen...

Begin vd week bij tankstation in Voorthuizen op een overzichtsbord met bezienswaardigheden in nabije omgeving zie ik deze foto van oorlogsmuseum.
Moest foto maken vanwege opschrift.

IMG_6456.JPG

'Wie de ogen sluit voor het verleden is blind voor de toekomst'.

Nu kan je als je zo'n uitspraak op welk medium dan ook zou plaatsen meteen een bak ellende over je uitgestort krijgen. Want o wee, onder geen enkel beding mag je alle huidige maatregelen met de oorlog vergelijken.
Nee, dat begrijp ik ook nog wel. Maar het gaat gewoonweg om die uitspraak dat je niet klakkeloos alles moet geloven en volgen wat je wordt opgedrongen maar ook zelf kritisch dient te zijn en na te denken.
Dat kwartje valt bij de meesten (helaas) nog steeds niet. (diepe zucht).

'Wie de ogen sluit voor het verleden is blind voor de toekomst'.

Dat is een scherpe tijdloze waarheid.!

Dat veel mensen schijnbaar vooral op het vergelijken met de Tweede Wereldoorlog flippen vind ik dubbel. Men wil bepaalde maatregelen afdwingen, steunt een tweedeling van de samenleving, wil schijnbaar indirecte injectie drang en is voor een 'ausweiss', met strenge handhaving daar op. Dat men soortgelijke patronen volgt is voor mij overduidelijk. Tja, en men begrijpt waarschijnlijk zelf donders goed dat ontkennen lastig is.

Dus wordt dan overgegaan tot hoog opspelende verontwaardigdheid en gekwetst doen. De stem verheffen, een foute meerderheid claimen als: maar nu is het 'democratisch' besloten. Nu mag het allemaal omdat zij die op hun natuurlijk afweer en herstel systeem vertrouwen egoïstisch en onmenselijk zouden zijn. Oh ja, en ze verspreiden ziektes, natuurlijk. Tenminste, in de religie van 'het nieuwe normaal' dan wel te verstaan.

Het liefst zou ik mij slechts verwonderen.

Mijn hoop op verandering ten goede ligt in ieder geval niet bij de grootste groep in het huidige politieke landschap, maar bij de mensen die zelf kritisch observeren, zelfstandig nadenken en zich vrij uitten.

Posted using Dapplr