Zas se krátí den

in #petrvl2 years ago

Začínaj prázdniny a já už několikátej rok mám zas ten stejnej pocit. Dny jsou kratší a kratší. Teď to ještě není až tak vidět, ale uprostřed prázdnin to už bude znát, budeme se totiž pohybovat po té rychlejší čísti naší obježnice.

Poslední půlrok možná i rok byl pro mě dost výživný, nebo spíše plný změn a to takových že se Vám u nich život otočí naruby a k tomu o 180 stupňů. A těch změn bylo tolik, že nevím jestli bych je na prstech dopočítal.

A tak mám v podstě tolik námětů na články, že bych mohl psát v kuse, ale zároveň vlasně nemám žádný ucelený. Jedno je jisté že je tu zase přelomová doba a já mám i tu osobní přelomovou. Většinou jen jdu dál a přemýšlím. Jenže taky by měli dávat hlvu a patu a ty mé náměty jso uaž moc neuvěřitelné a je vlastně těžké vůbec nějak slovně zachytit.

Ale rozhodně se kolem děje tolik zásadních věcí co zatím společnost vnímá jen pod povrchem, že to až není možný. Totální rozstřel světů...

Sort:  

Krátí, krátí...
Už se hlásí věk
a mně se krátí dech.
Já zpívám svoje blues
před kaplí na schodech.

Svou píseň o zemi,
kde bude blaze mi.
Už víc nechci žít
život svůj na zemi...

dá se t oněkde podepsat?

kur.. kde jso uti ufoni? ;)

ufoni na zemi ... lol ... lol ... lol

hele já jsme vůbec nedostal ten tvůj vzkaz všera n discortu... raději mi přístě napiš sms ... jsme tu o týden dýl tak můžem třeba zítra? co?

Congratulations @petrvl! You received a personal badge!

You powered-up at least 10 HIVE on Hive Power Up Day! This entitles you to a level 1 badge.
Participate in the next Power Up Day and try to power-up more HIVE to get a bigger Power-Bee.
May the Hive Power be with you!

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking

Check out the last post from @hivebuzz:

The 7th edition of the Hive Power Up Month starts today!
Hive Power Up Day - July 1st 2022
NFT for peace - Thank you for your continuous support