Autumn at the lake / Podzim u jezera

in #photo4 years ago

_M4A4072.jpg

This period is quite difficult for me as a landscape photographer because a virus rages everywhere and I do not own a car. Therefore, I cannot safely travel by public transport, so I have no choice but to browse through the archives and look for images that I have not yet published. This one is from Žernoseky Lake near the town of Litoměřice, which I took one autumn afternoon.

Toto období je pro mě jako landscape fotografa dosti těžké, protože všude řádí virus a já nevlastním auto. A tudíž nemohu bezpečně cestovat veřejnou dopravou a tak mi nezbývá než prolézat archívy a hledat snímky, které jsem ještě nezveřejňoval. Tento je od Žernoseckého jezera nedaleko města Litoměřice, kterou jsem vyfotil jednoho podzimního odpoledne.

Sort:  

Archiv nearchiv, důležité je rozhýbat dění na úlu :-). Samozřejmě foto je parádní :-)

Ale problém je že dochází kvalitní materiál a fotky aut většinu lidí neberou :)

Něco určitě vymyslíš :-)

Snad časy viru brzy skončí...

Bohužel to nevidím moc nadějně. Čína s tím bojuje 3 měsíce a to nevíme zda na podzim nepřijde druhé kolo.

To ano. Nebude to jednoduché to eliminovat. Hlavně v těch státech, co to podcenili. Budeme rádi, když budeme mít trochu volnější režim s uzavřenými hranicemi.