You are viewing a single comment's thread from:

RE: Little walk / Procházka

in #photo4 years ago

Ty trpaslíci... To si neber osobně, to nebyl komentář k fotce, ale k trpaslíkům obecně. Teda těm sádrovým, ty živý mám rád ;)
Bílou nastavit asi jen v nějakém editoru během postprocesu.

Sort:  

no to google taky neumí... a sice si schovávám raw, ale ty jsou kvalitou naprosto strašné a jen málo kdy mě raw vůbec zaujme... takže ještě se stím patlat v nějakém editoru kam to natáhnout a tak... já vím... ale když jsi u googlu tak protože je to jednoduchý nemusíš nic nikam nahrávat, vždy je to synchronní odvšuď dosažitelné v cloudu...
Ale podle mě nastavení bíle je taková softwarová prkotina... :)

Asi pak udělám recenzi na to jak pixel 4 fotí...

Taky jsem dřív ve fotobatohu tahal šedou tabulku... ;)
No, ze SLR mám vše v RAW a přiznávám, že upravuju každou fotku, se kterou pak dál pracuju.
Na mobilu holt musím vystačit s tím co to umí, ale s foťákem i postprocesem na jabku jsem spokojenej. Jinak ekosystém byl jeden z důvodů, proč jsem po smrti blackberry sáhl po iphone. Propojení iPhone a MacBook je prostě skvělý... ;)